Millä viikolla liikkeet tuntunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja likkeet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

likkeet

Vieras
Teillä kenellä jo kolmas tai neljäs tai useampi raskaus meneillään tai ollut. Itse olen rv 18+2 ja tunnen pienen pieniä liikkeitä. Sellaisia naputuksia ja painon tunnetta alavatsalla.
Aikaisemmissa raskauksisssa olen mielestäni tuntenut liikkeet tässä vaiheessa selvemmin. Mistähän mahtaa johtua kun ei tunnut niin selvästi ? Ultrassa sikiö liikkuu normisti. Onko vain madollisesti hentoisempi. istukka on ollut aina euseinässä joten sekään ei tähän vaikuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti;21925908:
Ekassa tunsin n. rv 18
Tokassa jo n. rv 12-13
Kolmannessa rv 18, ja olin aivan paniikissa kun ei tuntunut aiemmin :)

:) Ok, eli siis vaihteluja on vaikka useampi raskaus jo takana. Yleensä kun sanotaan,että jos useampi raskaus niin tuntee liikkeet aikaisemmin, mut ei se aina niin mene.
Joo, pitää myöntää että itsellekkin hienoinen paniikki iskenyt ku ei liikkeitä ihan selvästi tunne. Tää tätä vauhkoilua

:) Ok, eli siis vaihteluja on vaikka useampi raskaus jo takana. Yleensä kun sanotaan,että jos useampi raskaus niin tuntee liikkeet aikaisemmin, mut ei se aina niin mene.
Joo, pitää myöntää että itsellekkin hienoinen paniikki iskenyt ku ei liikkeitä ihan selvästi tunne. Tää tätä vauhkoilua

Joo aivan paniikissa olin itekin tässä kolmannessa raskaudessa. Kaikissa raskauksissa mulla on ollu istukka takaseinässä. Käytiin ultrassa rv 17 ja vauva liikkui hienosti. lääkärikin ihmetteli etten tuntenut vielä liikkeitä, mutta sit alkoi onneksi viikon päästä tuntumaan ja oikein kunnolla :)

Yhteistyössä