millä viikolla menit ekaa kertaa neuvolaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
menossa itsellä nyt rv7+6, gynekologilla kävin varhaisultrassa mutta neuvola-aikaa en ole varannut.

taustalla ikävä tilanne, neuvolatädin kanssa ei kemiat oikein synkkaa. ehkäisyaikaankin se oli varsin naseva, huuteli esim muiden asiakkaiden kuullen leveempää verenpainemansettia käytävällä. olen ylipainoinen mutta se neuvolan normimansetti oikeesti mahtuu ihan normaalisti.

sit soitin pari viikkoa sitten neuvolaan, ja tää nainen on siellä taas sijaisena. oli mahakipua ja pelkäsin kohdunulkoista, se ei suostunut ottamaan vastaan. "sulla on ehkä munatorvi repeämässä tai keskenmeno alkamassa, mene päivystykseen jos alkaa vuoto".

hirvittää edes ajatus, että pitäs mennä tälle naiselle taas.

jotain rv 12-13. Ymmärsin että täällä on vähän ylityöllistetty se ainoa täti. (Joka on kumminkin tosi mukava.) Ei tarvinnu mennä mihinkään varhaisultriin eikä niskaturvotuksiin, kun en edes semmosista tienny ja rv 13 oli jo myöhäistä.

No en kyl enää muista. Mutta ei sun tolle samalle tarvii mennä. Kyllä tuon voi vaihtaa ja se on ihan riittävä syy ettei kemiat toimi.
Sano seuraavalla kerralla että tiedät olevasi ylipainoinen ja tiedät riskit ja toivot ettei asiasta enää tämän jälkeen keskustella.

Kamala minkä kuulonen ihminen siellä on töissä.
Senhän pitäis olla kannutava eikä heti ilmoittaa että jotain repeää tai keskenmeno tulossa.
Ethän vaan saanut vatsakipuja tuon idiootin takia`?
( jos jännittelet sitä neuvolaan menoa)
Mä kävin ekan kerran neuvolassa kun oli 8 vk täynnä, tais olla 8 + 2.

Ja muuten, sä saat vaatia neuvola tädin vaihtoa jos ei kemiat synkkaa, mun muutama tuttu on vaihdattanut tätsyt kun ilkeitä ovat olleet!
Ei tuollasta monsteria tarvitse sietää!!!!!!

Ja onneksi olkoon tulevasta vauvelista! =)

Viikolla 9-10 oli eka käynti. Tuommoisesta th:sta kannattaa tehdä antaa palautetta, sillähän on joku vatun asenneongelma eli aivan väärässä paikassa töissä.

niin, voishan sitä kai vaihtaa... luin vaan ihan vähän aikaa sitten täältäkin, että joku oli joutunu oikein osastonhoitajan ja sen terkkarin kans keskusteluun, että miks pitäs vaihtaa.

olen itse alan ihmisiä ja samassa talossa eri hommissa töissä. siksi tää on jotenkin noloa myös..

ihan kauhee stressi on tästä neuvola-asiasta! ja ylipainosta, joka siis oikeestaan on osasyyllinen tähän neuvolakammoon.

kaikista olen menny 8-9vkolla, ehtii sit varailla niskaturvotusultran(eikös sinne piä mennä 9-11vkolla) ja käyä neuvolassa ennen alkuraskauden lääkäriä 12viikolla täällä.

Yhteistyössä