Millä viilentää makaavaa vauvaa? (tukka ja niska litimärkinä koko ajan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Sisälmpötila kevyet 28, joka toki on jo parempi kuin muutama päivä sitten ollut 30 :o

Mutta vauva on tosiaan ihan hikinen koko ajan :/

Voisko vauvan alle laittaa joten mikä ois viileä...ja jos niin mikäköhän semmonen viilennyskeksintö sitten ois? :D

Mäkin kylvettelin paljon pahimpien helteitten aikaan ja käärin sit pyyhkeen kevyesti vauvan ympärille ja annoin pötkölle pelkästään se pyyhe päällä..Ja harso on koko ajan alla, jostain syystä ei hiosta ihan niin paljoa kun muuten hiostais..

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Kertokaa samalla, miten 44-vuotiasta makaavaa potilasta viilennetään :ashamed: *hikipäässä kolmatta viikkoa*

Kylmäkalleja/pakastettuja vesipulloja tyynyn vierelle, märkä pyyhe toimii vanhemmallekin, myös esim jauheliha sulaa kätevästi samalla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kertokaa samalla, miten 44-vuotiasta makaavaa potilasta viilennetään :ashamed: *hikipäässä kolmatta viikkoa*

Kylmäkalleja/pakastettuja vesipulloja tyynyn vierelle, märkä pyyhe toimii vanhemmallekin, myös esim jauheliha sulaa kätevästi samalla

Auts, hyvä vinkki sulattaa huomisen ruokaan aineet yön aikana, mutta pitää laittaa kello soimaan neljältä, ettei liha kypsy liikaa :D

Pahimpien helteiden aikana mä ainakin laitoin märkiä pyyhkeitä ja lakanoita jääkaappiin ja pakkaseen ja otin niitä sieltä päälleni, ku olo kävi tukalaksi. Samoin laitoin vesipullon aina päivällä pakkaseen ja nukuin sitten yön se kainalossa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Pahimpien helteiden aikana mä ainakin laitoin märkiä pyyhkeitä ja lakanoita jääkaappiin ja pakkaseen ja otin niitä sieltä päälleni, ku olo kävi tukalaksi. Samoin laitoin vesipullon aina päivällä pakkaseen ja nukuin sitten yön se kainalossa. :D

Tuommoista minäkin olen kokeillut :D

Yhteistyössä