Millä vkoilla vauva kääntyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni

Vieras
Heip,

Milloin vauva vielä mahtuu kääntymään pää alaspäin ja millä viikoilla vauvat sen yleensä tekevät? Itselläni viikot nyt 32, ja vauva on sitkeästi peppu ihan alhaalla istuma-asennossa niin, että jalat kivasti potkivat sisäänpäin...

// Minni

olin tossa synnytysvalmennuksessa ja siellä oli 1 mamma jolla laskettuaika 2vko päästä siis tästä päivästä 2 vkoa eteenpäin....sil vauva ei ollu kääntyny se kävikin kääntämässä vauvan ehkä tos 4vkoa ennen la:ta...
Itellä käänty pää alaspäin tos 28 viikolla ja oli lähes jo kiinnittynyt vkol 33.Kai jos loppuvaihees huomaa ettei ole kääntyny niin yrittävät kääntää vauvan siis joku vaik 4 vkoa ennen.

tyttö82 33+5

Meidän vauveli kääntyi viikko sitten(rv 33)ja se olikin suuri helpotus,vaikka eihän sitä ikinä tiedä vaikka keksisi kääntyä
väärinpäin uudelleenkin.Serkkuni vauva kääntyi vasta rv 36.Älä
huolehdi aikaa on vielä.

Meiän vauveli on myös vielä perätilassa ja 33.sviikko on menossa...Oon kuullu,et 36 vkolle mennes mahtuu vielä hyvin kääntymään.Ja viikkoa ennen synnytystäki on vielä kääntyny...Toivottavasti tämä kääntyis myös.

Äiti: sen pää tuntuu vatsan läpi, itse en kyllä omiin tunnusteluihin luota, mutta ovat ainakin minulla seuranneet asiaa kahdella viime neuvolakerralla, eli varmaan viikon 30 jälkeen rupeavat seuraamaan tarjontaa.
Minulla oli ainakin eilen pikkanen raivotarjonnassa, viikkoja silloin 32+4, mutta kaipa se vielä voi heitellä kupperiskeikkaa.

Yhteistyössä