K
Keittiönoita
Vieras
Siis sellaisen miehen, ettei enää tarttis aamusijn raahautua sorvin ääreen? Laihduttaa varmaan pitäisi. Mutta mitä muuta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Varmaan olla vaan sinä, kumma jos ei joku komea mies ilmesty.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Varmaan olla vaan sinä, kumma jos ei joku komea mies ilmesty.![]()
Mut sen kai pitäis olla ensisijaisesti rikas. Jos tajusin oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Varmaan olla vaan sinä, kumma jos ei joku komea mies ilmesty.![]()
Ei tarvii olla mikään ökyrikas. Olen vähään tyytyväinen. Jos se ukko vaan maksaisi elämiseni ja harrastukseni, olisin hyvin tyytyväinen.Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mut sen kai pitäis olla ensisijaisesti rikas. Jos tajusin oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Siis sellaisen miehen, ettei enää tarttis aamusijn raahautua sorvin ääreen? Laihduttaa varmaan pitäisi. Mutta mitä muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei tarvii olla mikään ökyrikas. Olen vähään tyytyväinen. Jos se ukko vaan maksaisi elämiseni ja harrastukseni, olisin hyvin tyytyväinen.Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mut sen kai pitäis olla ensisijaisesti rikas. Jos tajusin oikein.
Hyvä pointti. Mä näen asian kuitenkin niin, että mun lapseni ei pyytäneet syntyä tähän maailmaan. Ihan omista itsekkäistä tarpeistani noi tenavat tein. En lähde sille linjalle, että mee kersa töihin ja unohda opiskelut. Ja vastapalvelukseksi ne aikanaan juottaa mulle vanhushautomossa nokkamukista argentiinalaista punaviiniä =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tuota, jos et maksa aivan kaikkea lapsillesi, et kai sinä itse paljon kuluta? sun lapset on vaan tottuneet saamaan mammaltaan kaiken tuosta noin vaan, tai joltain toiselta. Kyllä kai vähempikin riittäisi. (eikö sun esikoisella ole oma asunto, ja kuopus elää leveästi, kutsuu kavereitaan syömään teille jne. ) laita lapset säästöbudjetille niin ei sun tarvitse käydä töissä, jos se on sulle vastenmielistä?
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Mistähän löytyis kolmekymppiselle kokkaustaitoinen ja rikas lapsirakas mies![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Onko pakko olla mies? Mä olen muuten tässä miettinyt, että kun mulla on ollut nitä vanhempia miehiä, niin pitäiskö koittaa nuorempaa. Vai onko parempi olla ilman miestä?
Jos ihan tarkkoja ollaan, mä tarttisin vaimon. Mä voin kyllä tienata perheelle rahat, se ei ole ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Onko pakko olla mies? Mä olen muuten tässä miettinyt, että kun mulla on ollut nitä vanhempia miehiä, niin pitäiskö koittaa nuorempaa. Vai onko parempi olla ilman miestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Onko pakko olla mies? Mä olen muuten tässä miettinyt, että kun mulla on ollut nitä vanhempia miehiä, niin pitäiskö koittaa nuorempaa. Vai onko parempi olla ilman miestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jos ihan tarkkoja ollaan, mä tarttisin vaimon. Mä voin kyllä tienata perheelle rahat, se ei ole ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Onko pakko olla mies? Mä olen muuten tässä miettinyt, että kun mulla on ollut nitä vanhempia miehiä, niin pitäiskö koittaa nuorempaa. Vai onko parempi olla ilman miestä?
Loistavaa!!!! Mä kyllä kokkailutkin hoidan ihan mielelläni, mutta muut kotityöt nakittaisin mielelläni jollekin muulle. Haluatko isomman vai pienemmän makkarin?Alkuperäinen kirjoittaja tike:Mä voin tulla sun vaimoksi :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Millähän 19v neiti saisi miehen? B) Ollaan siis samassa veneessä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Loistavaa!!!! Mä kyllä kokkailutkin hoidan ihan mielelläni, mutta muut kotityöt nakittaisin mielelläni jollekin muulle. Haluatko isomman vai pienemmän makkarin?Alkuperäinen kirjoittaja tike:Mä voin tulla sun vaimoksi :saint:
Eiks tää juttu oltu jo sovittu? Joudut odottamaan vielä muutaman vuodenAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Millähän 19v neiti saisi miehen? B) Ollaan siis samassa veneessä.![]()