millai teen taaperot o oppinu seisoo ilman tukea ja kävelemään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
onko ne heti lähteny kävelemään ilman tukea kun seiso tuetta?:D meen 11kk on alkanu irrottaa otetta tuesta ja seisoo pari sekkaa ilman tukea:D meneeköhän viel kui kauan? kävelee jos on joku jota työntää samalla..

Meillä tyttö 9,5kk ja on vajaan kuukauden verran seisonu pitkiäkin aikoja tuetta, ja kävelytuen perässä kävelee, muttei muuten ilman tukee yritä.
Niin ja sohvia/tasoja pitkin kulkee.

Meillä 10 kk 3 vk on nyt noin kuukauden verran seissyt ilman tukea vähän aikaa. Noin viikon on kävellyt huonekaluja pitkin, ja tänään otti yhden askelen ennen tukea, ennenkuin kaatui kumoon. Että meillä taidetaan lähteä aika lähiaikoina kävelemään. =)

Meidän tyttö on nyt kuukauden kävelly kolmea askelta. :D

Oppi aika aikaseen seisomaan ilman tukea, mut siitä meni kohtuu pitkään (kuukausi?) ennen kuin edes yritti kävellä. Nyt on vuoden ja kuukauden. Alkoi nousta kyykystä seisomaan eli edelleenkään ei uskalla laskea irti, jos jostakin pitää kiinni, vaan nousee kyykystä itse alunperinkin ilman tukea.

Kolme neljästä on noussu pystyyn ja lähteny tukia pitkin kävelee 6kk iässä ja kävelly ilman tukea n. 9kk iässä. Nelonen veti pohjat ja nousi 5kk tukea vasten ja käveli ilman tukea 8kk :o oli siinä vahtimista ihan kaaaameesti, ei oo ikävä tota vaihetta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kolme neljästä on noussu pystyyn ja lähteny tukia pitkin kävelee 6kk iässä ja kävelly ilman tukea n. 9kk iässä. Nelonen veti pohjat ja nousi 5kk tukea vasten ja käveli ilman tukea 8kk :o oli siinä vahtimista ihan kaaaameesti, ei oo ikävä tota vaihetta.

Oho onpa teillä lähdetty ajoissa liikkeelle!

Meidän poika on ollut ihan kaikessa juuri se keskiverto, niin luulen tämän kävelyn kanssakin menevän.

Meidän tyttö nousi seisomaan ekan kerran n 8 kk:n ikäisenä, melkein samointein lähti kävelemään tukia pitkin. Nyt on 11kk ja sillon tällön ihan vahingossa seisoo ilman tukea, ei uskalla vaikka taito riittäisi, usein vaan vähän periaatteesta pitää kiinni. Miten voisin rohkaista tyttöä seisomaan itse? Kävelee niin että pitää itse mun sormista kiinni, myös työntökärryn kanssa päästelee menemään.

Yhteistyössä