Millainen asuinpaikka on Vantaan Varisto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marjaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kulkuyhteydet julkisilla on vähän mitä on...keskustaan joku 40min. myyrmäkeen tietty hetkessä.
itellä ei oo kokemsuta itse asumisesta,ja riippuu tietty ihan asunnon sijainnista.
onko teillä jo valmiiksi katsosstu joku kämppä?

ainakin huonekaulu- ja lastentarvikeliikkeet ovat lähellä =) Ei ite asuta varistossa, mutta voisin kuvitella että asuinalueena melko rauhallinen ja suht hyvät kulkuyhteydet julkisilla.. Oikaiskaa jos menee aivan pieleen!

Riippuu variston alueesta. Kaupungin asunnoissa paljon maahanmuuttajia (onko se sitten hyvä vai huono sen päättänet sinä) mutta mielestäni rauhallienn alue. Olen asunut! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Minä en edes tiennyt, että siellä asuu ketään, kun on minusta teollisuusalue. Ja täynnä isoja kauppoja. Mutta aina oppii jotain uutta...

Petikko on enemmän sitä teollisuusaluetta, varistossa on ihan kunnon omakoti-rivitalo alue :)

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Minä en edes tiennyt, että siellä asuu ketään, kun on minusta teollisuusalue. Ja täynnä isoja kauppoja. Mutta aina oppii jotain uutta...

Petikko on enemmän sitä teollisuusaluetta, varistossa on ihan kunnon omakoti-rivitalo alue :)

Minusta Varisto-kyltissäkin on teollisuualue-merkki...Mutta tosiaan aina oppii jotain uutta ; )

Vaihtelee paljon. Esim. heti siinä Super-Pähkinän takana (vai onko se Herkku Pähkinä nykyään?) on kaupungin vuokrataloja. Siitä on nopeahkot kulkuyhteydet stadiin Vihdintien busseilla, mutta myymäkeen jo toista kilometriä.

Syvemmällä on omakotitaloja rivareita ja kaupungin rivareita. Voisin asua. Ihan kivaa ulkoilumaastoa myöskin. Jos muutat kaupungin rivareihin käy tutustumassa etukäteen. Niisäkin on ymmärtääkseni aika suuria eroja. Pihapiirin kunnosta näkee jo aika paljon.

Tosi kiva ja vehreä asuinalue lapsiperheelle, palvelut, kerho, päiväkoti ja koulut alueella, lenkkipolut ja ulkoilualueet lampineen vieressä, Petikon liikkeet lähellä jne. Hyvät kulkuyhteydet kehäteitä ja Vihdintietä pitkin. Ei juoppoja/narkkareita ollenkaan (ei ainakaan vastaan ole tullut). Itse olemme asuneet Varistossa nyt kolmisen vuotta.