Millainen ihminen on Heli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heli"

Vieras
Olen etunimeltäni Heli ja tapaamani ihmiset ovat usein kommentoineet etten näytä/tunnu yhtään Helin tyyppiseltä. Itselleni tulee nimestä aina mieleen kiltti, ujo, hiljainen toimistohiirulainen (sorry kaikki kaimat!!)

Millainen nainen teistä on Heli? Mitä nimestä tulee mieleen? Kertokaa! :)

mä tunnen niin monta Heliä, läheisissä kavereissa jo 3kpl ja sen lisäksi useampi vielä, ja kaikki ovat ihan erilaisia, joten ei oikein minkäänlaista mielikuvaa millainen pitäisi olla =)

(tosin kukaan näistä ei ole hiljainen hiirulainen kuitenkaan )

No just.. Ja olen itse vaalea, sinisilmäinen, hoikka eikä mene hiukset mitenkään päätä myöten eikä ne ole lyhyet. Enkä ole lesbo enkä hiirulainen. Huoh. Moni sanonut että näytän Heidiltä. Voi voi tätä maailmaa.. :P Vaihtaisin etunimeni ellei olisi niin kova vaiva.

No vaikka tällainen on Heli :)
2764.jpg

500mileshigh | Uusi Kideblogit -sivusto

Alkuperäinen kirjoittaja Huh Helejä;28363946:
Helit on usein itsekkäitä, kateellisia ihmisiä jotka yrittävät esittää kaikkien kavereita, mutta epäonnistuvat siinä pahasti.

Nyt taidat sekoittaa.. Eivät Heli-nimiset vaan naiset ylipäänsä usein, eikös vaan :-D Ja valitettavasti miehissäkin löytyy..

Vaalea, harmaasilmäinen, lyhyt, tanakka. Intoilee kasviksista ja liikunnasta mutta vetää kuitenkin ruuan päälle sipsejä ja suklaata ja kittaa limpparia. Käy jossain pumpissa, juo tunnin päätteeksi jonkun energiajuoman "että palautuu" ja sit kotiin syömään ensin kasviswokkia ja sit illalla taas sipsiä. Ja luennoi muille terveellisestä elämäntavastaan.

Yhteistyössä