Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No tollanen peltiseinäinen, puutarhajätteille. Aika hitaasti toimii ja on itetehty. Pitäs hankkia Biolanin kotitalousjätteille tarkoitettu, toimii ympäri vuoden.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No tollanen peltiseinäinen, puutarhajätteille. Aika hitaasti toimii ja on itetehty. Pitäs hankkia Biolanin kotitalousjätteille tarkoitettu, toimii ympäri vuoden.
Siis niitä on erilaisiin tarkoituksiin? Selvä, hyvä tietää. Kun mä olin lapsi, mummulassa kompostoitíin metsän reunaan tyhjään kuoppaan, ett aika vähän on kokemusta näistä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No tollanen peltiseinäinen, puutarhajätteille. Aika hitaasti toimii ja on itetehty. Pitäs hankkia Biolanin kotitalousjätteille tarkoitettu, toimii ympäri vuoden.
Siis niitä on erilaisiin tarkoituksiin? Selvä, hyvä tietää. Kun mä olin lapsi, mummulassa kompostoitíin metsän reunaan tyhjään kuoppaan, ett aika vähän on kokemusta näistä..![]()
Kaupungissa ei saa laittaa tollaseen ite väsättyyn kotitalousjätettä, elukoitten takia. Mutta maalla laitetaan..ainakin mun sisko laittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Hyvä pointti, ja en mä välitä kyll löytää mitään käärmeitä sieltä päältä makoilemasta kun vien perunan kuoria... :$
Osaatko sanoa, paljon esim se biolan maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Hyvä pointti, ja en mä välitä kyll löytää mitään käärmeitä sieltä päältä makoilemasta kun vien perunan kuoria... :$
Osaatko sanoa, paljon esim se biolan maksaa?
Olikos rautakaupan mainoksessa 425?, kallis se on..mutta toimii sitten ympäri vuoden.
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:Miulla on biolanin komposti johon nuo kotitalousjätteet laitan ja sitten ite tehty pakkauslavoja soveltaen puutarha"jätteelle" omansa. Meillä ainakin tuo biolan toimii ympäri vuoden ja on hyvä. Hoitoa se vaatii mutta niin vaatii muutkin kompostit.
Miulla oli ennen tuota biolania vanhasta pakastinarkusta tehty. sekin kyllä toimi mut joku ongelma siinä oli kun tuohon biolaniin vaihdettiin. en vaan muista mikä
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ai.. Mä oisin voinut olettaa, ett vähän kalliimpikin. Ja kerranhan se vaan hankitaan sitt.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:Miulla on biolanin komposti johon nuo kotitalousjätteet laitan ja sitten ite tehty pakkauslavoja soveltaen puutarha"jätteelle" omansa. Meillä ainakin tuo biolan toimii ympäri vuoden ja on hyvä. Hoitoa se vaatii mutta niin vaatii muutkin kompostit.
Miulla oli ennen tuota biolania vanhasta pakastinarkusta tehty. sekin kyllä toimi mut joku ongelma siinä oli kun tuohon biolaniin vaihdettiin. en vaan muista mikä
Kuin usein sitä pitää kääntää ja möyhiä? Mitä muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kuin usein sitä pitää kääntää ja möyhiä? Mitä muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Onks teillä sitt itserakennettuja ne puutarhakompostorit: siis lehdille jne?´Miksi kaksiosiaa (työäiti)?? Auttakaa, mä olen aina ihan aina asunut kaupungissa kerrostalossa, joten ei mitään käsitystä, ja mummolassa tosiaan kompostoitiin sinne metsään..
Mitä mä katselin, niin ne lehdet näkyi olevan yhdessä kasassa vaan siellä tontin perällä.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ja sitt sille mullallekin pitäisi kehittää jotain käyttöä. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ja sitt sille mullallekin pitäisi kehittää jotain käyttöä. :ashamed:
kesäkukat, puskan juurukset, kukkapenkit siinä nyt esimerkkejä.
meillä rinneremppa menossa joten sekin syö multaa aikalailla...
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ja sitt sille mullallekin pitäisi kehittää jotain käyttöä. :ashamed:
Joo... Mä oon kyll sellanen viherpeukalo, ettei toista. Mulla ei ole edes sisäkukkia. Ajattelin että nurtsiksi vaan tuollakin koko piha, ja hiekalle, mutt onks mun pakko sitt laittaa kukkapenkki?? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ja sitt sille mullallekin pitäisi kehittää jotain käyttöä. :ashamed:
Joo... Mä oon kyll sellanen viherpeukalo, ettei toista. Mulla ei ole edes sisäkukkia. Ajattelin että nurtsiksi vaan tuollakin koko piha, ja hiekalle, mutt onks mun pakko sitt laittaa kukkapenkki?? :xmas:
no jos varovasti yhdellä kukkapenkillä aloitat kokeilemaanniin tein miekii ja se vie mennessään... tee helppo kukkapenkki jota ei tartte aina olla kynimässä.
![]()