Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ann Carol:No ihminen hyvä mistä se miehes tykkää musikki, ruoka jne.
liput jonnekkin ?
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Tämän perusteella mä en enää yhtään ihmettele, miksi NAISET täällä vetää kerran toisensa jälkeen herneet nenään miehen lahjavalinnoista - tai siitä, että ne ei muista merkkipäiviä... ootteko koskaan kuulleet, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Tämän perusteella mä en enää yhtään ihmettele, miksi NAISET täällä vetää kerran toisensa jälkeen herneet nenään miehen lahjavalinnoista - tai siitä, että ne ei muista merkkipäiviä... ootteko koskaan kuulleet, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan?
no? minä olen oikein tyytyväinen kun olen myös joskus saanut merkkipäivinä häneltä hajuvettä, koruja, ravintolaillallisen tms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:me käydään kaksin ravintolassa ja lisäksi olen saanut kukkia.
sit kun tulee pyöreät 10v niin matkustetaan johonkin kaksin (nyt 6v kasassa)
näin yhdessä sovittu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:me käydään kaksin ravintolassa ja lisäksi olen saanut kukkia.
sit kun tulee pyöreät 10v niin matkustetaan johonkin kaksin (nyt 6v kasassa)
näin yhdessä sovittu![]()
Niin, SÄ olet saanut. Mutta miten SÄ olet miestäsi muistanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Jumalavita, että ootte tylsiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Joopa:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Jumalavita, että ootte tylsiä.
kännissä vai miksi kaivat verta nenästäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:sörhis, minkä ikänen olet?