MILLAINEN mies sanoo "IHANA"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Miehet eivät käsittääkseni käytä kovinkaan usein tällaista ilmaisua ja nyt olen tavannut miehen, joka monesti sanoo jotain ihanaksi. "aika ihanasti ajateltu" & "ihana esimerkki" jne. Mielestäni ei muuten ole neitimäinen tai mahdollisesti ehkä vähän..

Oma mieheni ei kyllä koskaan sanoisi "ihanaa". Mahdollisesti ehkä joskus sanoisi, muttei ikinä päivittäin. Joo-o, ongelmat on mullakin ;)

:o Onko "ihana" jotenkin vaan naisille varattu sana? Missä sellainen on sanottu? Mä tunnen moniakin miehiä jotka käytää sanaa ihana. Ja paljon muitakin sanoja. Aika rajoittunut on ihmisen maailma jos leimaa jonkun neitimäiseksi siksi että tämä käyttää jotakin tiettyä sanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Homot sanoo ihana:(

miten ihmeessä jostain yhdestä sanasta voi sanoa että on homo. Ei mene oikein mun jakeluun

Kyllä se vaan voi, en ole yhdenkään normaalin miehen kuullut tuota sanaa käyttävän mutta monen homon suusta kylläkin:(

J. Karjalainen ja Samuli Edelmann ovat julkisesti kehdanneet käyttää moista sanaa. Homoja?

miten ihmeessä jostain yhdestä sanasta voi sanoa että on homo. Ei mene oikein mun jakeluun

Kyllä se vaan voi, en ole yhdenkään normaalin miehen kuullut tuota sanaa käyttävän mutta monen homon suusta kylläkin:(

ahaa. no jos olet tuolta mieltä. mä en kyllä asiaa noin näe.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

J. Karjalainen ja Samuli Edelmann ovat julkisesti kehdanneet käyttää moista sanaa. Homoja?

Ehkäpä?

Yhteistyössä