Millainen nainen mielestänne ottaa hiustenpidennyksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietin vaan

Vieras
Kuten otsikosta kuuluu, haluaisin tietää mitä naiset ovat mieltä (tai ovatko mitään mieltä) 45-vuotiaasta naisesta, joka ottaa hiustenpidennyksen. Ei mitään napaan ulottuvaa, mutta 45cm:n pidennys kuitenkin.

Onko nainen mielestänne turhamainen, pinnallinen, ikäkriisissä oleva ressukka? Vai ulkonäöstään huolehtiva, itsevarma ja naisellinen nainen?
Nainen muutoin (kuulemansa mukaan) ikäistään nuoremman näköinen ja jos ei peruskaunis, niin hyvännäköinen, hoikka, sporttinen ja (ainakin muiden olettamana) itsevarma.

Kyseessä siis minä. Olen ollut tähän saakka sitä mieltä, että kaikenlainen freikki - hiukset, ripset- botoxhuulet ym. - ei ole millään muotoa oma juttuni, mutta nyt kyllästyin ohuisiin hiuksiini ja tilasin ajan hiustenpidennykseen. Aloin (kuten kysymyskin jo kertoo) kuitenkin yhtäkkiä miettiä muiden mielipiteitä, mikä ei yleensä ole itselleni normaalia. ÄH!

Hiustenpidennyksiä pitäisi ottaa mielestäni sellaiset joilla on luontaisesti ohuet hiukset ja omien hiuksiensa kanssa kokee itsensä epävarmaksi. Totuus varmasti jotain aivan muuta mutta mitä sitten.
Mikäli olet kuvauksesi mukaan itsevarma, niin miksi ihmeessä edes kysyä muiden mielipidettä? Eihän sillä ole lopulta mitään merkitystä kunhan tekee tuossakin asiassa kuten itselleen parhaaksi ja hyväksi näkee.

Et ole vanha ottamaan mtn pidennyksiä. Mutta sen sanon että sun tukka ohenee lisää kun otat ne. Kokeile eka vaikka klipsipidennyksiä ja käytä VAIN tarvittaessa. Ite olen nyt 20 vuotta käyttänu ja paluuta normaaliin ei enää ole jollen lukkiudu pariksi vuodeksi johonki nunnaluostariin

Mä voisin johkin suurempiin juhliin moiset harkita mutta oon aivan liiasn mukavuudenhaluinen jotta koloaikaisiksi huolisin.

Mikäs siinä. Toi on minusta "normaaalein" ja turvallisin lisäke. Luonnollisinkin.

Lähtökohtaisesti varmaan tyylikäs nainen ottaa hiustenpidennykset. Tuskin sellaisia on pieruverkkarinaisilla. Onko pyrkimys näyttää hyvältä turhamaisuutta? Ei minusta. Itse en välitä lainkaan ulkonäöstäni ja olen sellainen pahimman luokan pieruverkkarimies, mutta jos ja kun vaikkapa joku työkaveri tykkää kulkea hienoissa merkkivaatteissa parta ajeltuna, niin ei se ole minulta pois. Tunnustan auliisti, että "Jorma" näyttää hyvältä enkä hauku sitä turhamaisuudeksi. Pitkät hiukset näyttävät kauniilta ja jos pidennykset on hyvin tehty, ei niitä erota luonnon kutreista.

• Haha
Reactions: Mustakettu
Itselläni oli vuosia sitten. Olivat näyttävät ja tuo myös mukavasti lisää itseluottamusta.
itselläni ei ole kovin ohuet hiukset. Halusin myös ns kasvattaa hiuksiani pidennysten alla. Omat hiukseni ovat puoleen selkään.
Pidennyksiä pitää hoitaa eikä saa antaa olla liian kauaa.

Sellainen nainen, joka on kiinnostunut omasta huolitellusta ulkonäöstään. Yleensä sinkku.
Naiset laittavat ripsiinsä myös nykyisin lisää pituutta ja tuuheutta. Silikoneja rintoihin
Halutaan olla naisellisia, haluttavia, lisätään sitä mitä ei luontoäiti ole antanut.
Torpan Maisa, Sieppi ja Sofia B ovat hyviä esimerkkejä siitä mitä kaikkea naiseen voikaan lisätä.
Luulen kuitenkin, että kelpaisivat aivan varmasti sänkyyn tämän palstan mieslukijoille ja miksei naisillekin, jos naisista tykkää.

Yhteistyössä