millainen oli eka poikaystäväsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rakastuin päätä pahkaa ja toivoisin sitä samaa tunnetta takaisin vaan eipä taida tulla

Tuolla se on vieläkin sen 27 vuoden jälkeen edelleen. Oltiin nuoria ja nyt keski-ikäisiä :D

Eka poikaystävä oli lapsudesta tuttu naapurinpoika , 13-vuotiaina kaveruus muuttui seurusteluksi, jota kesti muutama kuukausi ( ekat kännitkin juotiin yhdessä ).

Olin 14v ja poika 17v. Meillä oli ihana suhde, niin viaton. Poika olisi halunnut enemmän, mutta ymmärsi etten ollut valmis. Hän kuoli vuosi siitä kun aloimme seurustella. Vieläkin toisinaan ikävä. Tästä aikaa jo pian 20v

Me oltiin 16. Hän oli ujo ja tykännyt musta jo monta vuotta. Me ajettiin yhdessä mopoilla ja vätysteltiin. Me oltiin vasta lapsia.

Nykyään me ollaan naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Me oltiin 16. Hän oli ujo ja tykännyt musta jo monta vuotta. Me ajettiin yhdessä mopoilla ja vätysteltiin. Me oltiin vasta lapsia.

oi kuinka suloista! :heart:

Me oltiin 16 vuotiaita ja oltiin monta vuotta yhdessä, jossain vaiheessa se loppui, eikä näin jälkeen päin ajateltuna ollut sen suuremoaa rakkautta :) . Tosin nuo vuodet oli mun elämäni rankimpia, ja oli luojan lykky, että mulla oli tukena niin ihku ihminen. Ollaan yhteyksissä edelleen, vaikka erosta jo monen monta vuotta.

molemmat olimme 15.marko oli pojan nimi.nappisilmät ja luonnonkiharat tummat hiukset.
20 vuoden jälkeenkin muistan hänet,ja olen joskus miettinyt mitä hänelle mahtaa kuulua

Alkuperäinen kirjoittaja vanessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

oi kuinka suloista! :heart:

Hänestä on kasvanut mies, olen ollut tosi positiivisesti yllättynyt. :heart:

Riippuu miten poikaystävä luokitellaan.. olin joko 18-vuotias ja hän jotain 26-27-vuotias ihan normi heppu. Ei mikään maailman ihmeellisin olento, mutta hyvällä vaan muistan tuon kolmen kuukauden suhteen :D

Uusimmat

Yhteistyössä