1
1234!
Vieras
Omasta mielestäni netissä on vain yhdenlaisia kuvia melanoomasta ja siis kuitenkin melanoomaluomiakin on varmasti erilaisia. lähinnä siis tietoa millainen melanoomaluomi oli alussa, ennen sitä vaihetta ennen poistoa. tiedän kyllä VARO-säännön, ja muutamassa luomessa osa VARO-merkeistä täyyttyykin. Minulle on ilmestynyt hirveästi luomia viime vuoden aikaan ja aloin niitä tutkia. ennen kaikki olivat ihan tavallisia, nyt on tummaa, epätasaista ja rosoista. En kuitenkaan ymmärrä miksi minulla outoja luomia on muutamakin. Yksi selvästi erilainen olisi jotenkin huolestuttavampi, vaikka nämä erilaiset luomeni ovat erilaisia kyllä keskenäänkin..
Mitä myös tarkoittaa luomen nopea kasvu, 6-12kk sisällä ilmestyminen luki jossain mutta tarkoittaako tämä sitä että luomi kasvaa ns täyteen kokoonsa tässä ajassa ja sitten "rauhoittuu"?? Eihän syöpäsolujen pitäisi lopettaa kasvuaan yhtäkkiä, mutta mikä siis on nopeaa kasvua, loputon kasvuko? Omat luomeni ovat epämääräisiä, alle 6mm kuitenkin-toistaiseksi. Tiedän, lääkäriin pitäisi mennä mutta odotan että pääsen jonkun "oikean" syyn varjolla vastaanotolle. Olen sellainen koheli jolla ei kauaa mene että jotain tarvetta tulee.
Mitä myös tarkoittaa luomen nopea kasvu, 6-12kk sisällä ilmestyminen luki jossain mutta tarkoittaako tämä sitä että luomi kasvaa ns täyteen kokoonsa tässä ajassa ja sitten "rauhoittuu"?? Eihän syöpäsolujen pitäisi lopettaa kasvuaan yhtäkkiä, mutta mikä siis on nopeaa kasvua, loputon kasvuko? Omat luomeni ovat epämääräisiä, alle 6mm kuitenkin-toistaiseksi. Tiedän, lääkäriin pitäisi mennä mutta odotan että pääsen jonkun "oikean" syyn varjolla vastaanotolle. Olen sellainen koheli jolla ei kauaa mene että jotain tarvetta tulee.