Millainen on epäviehättävä nainen?

  • Viestiketjun aloittaja Must-on-turn-on
  • Ensimmäinen viesti
Must-on-turn-on
Epäviehättävä nainen:

-ei lue kirjoja
-ei osaa hauskuutella arjen pienillä sattumuksilla
-ei ymmärrä lapsenmielisyyden merkitystä
-ei ymmärrä ironiaa (ironiantajun puute kertoo yleensä sävyjen ymmärtämisen puutteesta)
-on ilkeämielinen tai taipuvainen liittymään muita mollaavien porukkaan (riippumatta siitä, onko mollaukseen aihetta vai ei)
-tuijottaa tositeeveetä
-meikkaa usein
-tilaa enemmän pintakiiltoisia kuin asiasisältöön keskittyviä lehtiä (esim. Me naiset ja Anna vastaan Tiede-lehti ja Suomen luonto)
-on epäitsenäinen ja perustaa arvionsa ja mielipiteensä yleisesti hyväksyttyyn
-suhtautuu vaatteisiinsa kertakäyttöisinä (vaihtelee jatkuvasti pukeutumistaan muodin mukaan)
-puolustautuu vanhenemista vastaan (on eri asia pukeutua viehättävästi kuin yrittää kieltää itsensä pukeutumisella ja meikillä)
-pelkää kohtuuttomasti epävarmuuttaan tai esittää varmempaa kuin on
-on jäykkä asennoitumisessaan ja mielipiteissään
-ei suostu käyttämään järkeään tunnettaan vastaan, vaikka sitä olisi
-kuvittelee haaveensa todeksi

Viehättävä nainen on siis pintailmiöitä välttelevä itsensä ja maailman realistisesti havainnoiva ja hyväksyvä tavallinen suomalainen tyttölapsi. Näitä kasvaa suhteessa enemmän maalla kuin kaupungeissa. Maalla on seksikkyys ja maalla on kohtaamisen mahdollisuus.
 
Birger
Epäviehättävä nainen:

- haluaa Manhattanilla enemmän Macy's:n tavarataloon shoppailemaan kuin Guggenheimin taidemuseoon.

- puhuu tuntikausia kännykässä tyhjänpäiväisten naisystäviensä ja degeneroituneiden sukulaistensa kanssa.

- laskee golf-kierroksella selkeästi lyöntiensä määrän väärin pudottaaksen tasoitustaan

- ei pese alapäätään iltayhdynnän jälkeen, vaan tarjoaa möhnäistä römpsäänsä 69-asentoon aamutuimaan.

- ei tiedä mikä ero on styyrpuurilla ja paapuurilla
 
liisi ihmemaassa
Epäviehättävä nainen on miesmäinen, käyttää pitkiä housuja (vanhoja farkkuja, legginsejä), kiroilee, ei hoida ulkonäköään, kuuluu vihreisiin, demareihin tai kommareihin.
 
*Siri*
Onko täällä joku tekemässä jotain eu-direktiiviä ihmistyypeistä, kun on listaa junttien ja nyt epäviehättävien naisten ominaisuuksista?
Miksi ihmisellä on tarve pistää toisia rajattuihin karsinoihin?
Rotukoiria ja -kissojako ollaan?
 
turun tyttö
Epäviehättävä nainen on miesmäinen, käyttää pitkiä housuja (vanhoja farkkuja, legginsejä), kiroilee, ei hoida ulkonäköään, kuuluu vihreisiin, demareihin tai kommareihin.

Kiroilen harvoin, mutta paras on tuo mummolta opittu naseva kirosana, kun jokin menee pieleen "voi vittujen kevät".
Katselen auto-ohjelmia esim. start jne. bensiinin hajussa on sitä jotain, Harley-Davidsonin hyrähdykset ovat musiikkia korville. Autovahan makean happamen tuoksuinen kiillotusrätti, on hyvä tuoksu.
Olen hävytön, nauran kovaa, perkeleellisen kiero ihminen. Vaikutan kiltiltä, mutta pieni koko hämää. Peruja pohjoisen akoilta.
En tunne kynsilakkaa, ripsiväriä, hiusvärejä, koruja on, mutten käytä (jonninjoutavia).
Ja pointtina miehet on kivoja (määräiltävissä).
Legginsejä on monenmoisia, punaisia, punaisenkirjavia, mustia, leopardikuviosia, sopii rimpula jaloille. En shoppaile vaateostoksilla, muuta kuin pakosti.
Ainoa naisellinen piirre on runsas parfyymi valikoima.
PS. liisi ihmemaassa unohti nuo perussuomalaiset..
 
Viimeksi muokattu:
hah
Epäviehättävä nainen:

-tuijottaa tositeeveetä
-meikkaa usein
-tilaa enemmän pintakiiltoisia kuin asiasisältöön keskittyviä lehtiä (esim. Me naiset ja Anna vastaan Tiede-lehti ja Suomen luonto)
-suhtautuu vaatteisiinsa kertakäyttöisinä (vaihtelee jatkuvasti pukeutumistaan muodin mukaan)
-puolustautuu vanhenemista vastaan (on eri asia pukeutua viehättävästi kuin yrittää kieltää itsensä pukeutumisella ja meikillä)
Thanks! Nyt selvisi meikän sinkkuuden syy, olen epäviehättävä nainen.
 
Viimeksi muokattu:
samaa mieltä m-76
Epäviehättävä nainen:

-ei lue kirjoja
-ei osaa hauskuutella arjen pienillä sattumuksilla
-ei ymmärrä lapsenmielisyyden merkitystä
-ei ymmärrä ironiaa (ironiantajun puute kertoo yleensä sävyjen ymmärtämisen puutteesta)
-on ilkeämielinen tai taipuvainen liittymään muita mollaavien porukkaan (riippumatta siitä, onko mollaukseen aihetta vai ei)
-tuijottaa tositeeveetä
-meikkaa usein
-tilaa enemmän pintakiiltoisia kuin asiasisältöön keskittyviä lehtiä (esim. Me naiset ja Anna vastaan Tiede-lehti ja Suomen luonto)
-on epäitsenäinen ja perustaa arvionsa ja mielipiteensä yleisesti hyväksyttyyn
-suhtautuu vaatteisiinsa kertakäyttöisinä (vaihtelee jatkuvasti pukeutumistaan muodin mukaan)
-puolustautuu vanhenemista vastaan (on eri asia pukeutua viehättävästi kuin yrittää kieltää itsensä pukeutumisella ja meikillä)
-pelkää kohtuuttomasti epävarmuuttaan tai esittää varmempaa kuin on
-on jäykkä asennoitumisessaan ja mielipiteissään
-ei suostu käyttämään järkeään tunnettaan vastaan, vaikka sitä olisi
-kuvittelee haaveensa todeksi

Viehättävä nainen on siis pintailmiöitä välttelevä itsensä ja maailman realistisesti havainnoiva ja hyväksyvä tavallinen suomalainen tyttölapsi. Näitä kasvaa suhteessa enemmän maalla kuin kaupungeissa. Maalla on seksikkyys ja maalla on kohtaamisen mahdollisuus.

Listasi on aika kattava ja täydellinen. Tuohon meikki-kohtaan kuitenkin puuttuisin. Kyllähän naiset nyt yleensä meikkaavat töihin/kouluun päivittäin ja musta se on hyvä niin. Ajammehan me siistit miehet partammekin joka päiviä. Rinnastan sen samaan.

Vai olet huomannut että maalla olisi enempi tuollaisia, mun kokemus on ettei eroa. Olen itse maalta kotoisin ja moni kotiseudulla on juuri näitä joiden elämään ei mahdu kuin Bb, 7 päivää, makea kevytsiideri ja kikatus, karvakäsipitseriat, muiden arvostelu, laittautuvien naisten huorittelu, tositeeveet, pintaliitomusa, punertavat hiukset kun muillakin on etc. Yhtälailla kaupungissa tai maalla voi olla juntteja. Miehistä jo oma ketjunsa olikin - sekin lista on aika kattava. Ja totta joka sana sen ketjun ap:lla.

Junttiudeksi voisin sanoa sitäkin kun moni siinä 30v täytettyään muuttaa pikkukaupungin parakki-ok-talolähiöön. Miksi, oi miksi? Ilmiötä perustellaan rahansäästöllä mutta se kallis ok-talo, 2:n uudehkon auton osto ja ylläpito EIVÄT ole halpaa, eli tässä kuulutan myös näiden jannujen älykkyyttä? Itse olen ihan "landelta" kotoisin ja en ikikullankuunavalkeana takaisin muuta sinne, haluan lapsieni asuvan lähellä palveluita, kuten itsekin oman vaimoni kanssa.
Monet näistä sinne älväriin muuttajista ovat kyllä niitä joiden omat vanhemmat ovat muuttaneet jostain Pihtiputaalta 60-luvulla kerrostaloon kaupunkiin eli ilmeisesti koko perhe ei ole koskaan sopeutunut kaupunkimaiseen asumiseen, koska nuorempi polvi muuttaa heti pois kun perhettä alkaa näkyä, jotkut jo ennen sitä. Sitten ajellaan 40-80km/suunta työmatkaa ja ihmetellään kun ollaan väsyneitä ja burn outissa ja serotoniini loppuu päästä.

Eikä se niissä parakkikylissä asuminen ole mitään oikeaa maalla asumista edes. Ohoh, tulipa pitkä kommentti kun vauhtiin pääsin, no menköön. Työkseni osin kirjoitan, johtunee siitä, sori! :)
 
Viimeksi muokattu:
Must-on-turn-on
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä m-76;10534768:
Tuohon meikki-kohtaan kuitenkin puuttuisin. Kyllähän naiset nyt yleensä meikkaavat töihin/kouluun päivittäin ja musta se on hyvä niin.
Eihän se hirvittävä synti ole, kunhan kohtuutta varjelee. Ehkä mielipiteeseeni vaikuttaa se, että melkein kaikki omat naiseni ovat olleet luonnonkauniita eivätkä siksi omasta mielestäänkään ole meikkiä tarvinneet. Eräästä avovaimostani en edes erottanut, onko hän meikannut vai ei, koska hän vaikutti sävyisästi meikatulta ilman maalejakin.

Ymmärrän että joillain naisilla voi olla todellinen tarve koristautua, mutta siitä ei saisi tulla pakko tai omanarvon mittari, koska kuitenkin on niin, että avoin ja itseensä luottava meikitön nainen on monta kertaa viehättävämpi vaatimattomana harmaavarpusena kuin tanakasti laittautunut meikkinukke, joka ei ole itsensä kanssa sujut. Jos ei edes lähikauppaan voi meikittä mennä, niin surkeaa on.

Vai olet huomannut että maalla olisi enempi tuollaisia, mun kokemus on ettei eroa.
Kun on joutunut nousemaan navettaan varhain aamulla ja oppinut paskaa pienestä pitäen luomaan ja nähnyt, ettei mitään tapahdu, jos ei itse tee, niin kyllä se jälkensä ihmiseen jättää. Monien kaupunkilaisnaisten viehättävyys kaatuu realismin ja elämäntajun puutteeseen. Kun kiiltopintaisista lehdistä, TV-sarjoista ja kioskipokkareista tulee mielen todellisuutta, on viehättävyys kaukana.

Tämä kiiltokuvamaailma kaataa myös enenevissä määrin parisuhteita. Tunnen naisia, jotka ihan oikeasti luulevat pystyvänsä säilyttämään suhteessa kiihkeän romantiikan hautaan saakka. Kun romantiikka sitten vuosien myötä karisee, niin kriisi on valmis. Ja sen jälkeen yritetään uutta. Ja taas uutta. Ja taas uutta. Tuollaiset tuulenperässä juoksijat eivät viehättäviä ole.
 
karspa 36v
Epäviehättävä nainen on miesmäinen, käyttää pitkiä housuja (vanhoja farkkuja, legginsejä), kiroilee, ei hoida ulkonäköään, kuuluu vihreisiin, demareihin tai kommareihin.

Mun mielestä tavallinen palkansaaja, joihin myös itse lukeutuu, kuten myös moni nainen, on ihan perusteltua että hän äänestää demareita. Todella junttia on jonkun pienipalkkaisen siwan kassan äänestää kokoomusta!

Tapasin talvella nuoren naisen (nuoruus selittäköön tyhmyyden), jotain 24v, joka tienasi 2000 euroa jostain assarin hommasta, ja äänesti kokoomusta. Minä, 3000 euroa tienaavana - ei tulisi mieleenkään. Kokoomus ajaa rikkaiden asiaa ja piste.
 
Viimeksi muokattu:
Havu
Ymmärrän että joillain naisilla voi olla todellinen tarve koristautua, mutta siitä ei saisi tulla pakko tai omanarvon mittari, koska kuitenkin on niin, että avoin ja itseensä luottava meikitön nainen on monta kertaa viehättävämpi vaatimattomana harmaavarpusena kuin tanakasti laittautunut meikkinukke, joka ei ole itsensä kanssa sujut. Jos ei edes lähikauppaan voi meikittä mennä, niin surkeaa on.
Myös itsestään huolehtiva nainen voi olla avoin ja itseensä luottava. Ainakin minulla itsestäni ja ulkonäöstäni huolehtiminen on vain lisääntynyt sitä mukaan kun itseluottamus on kasvanut. Meikkaaminen ei tarkoita prinsessatälläytymistä joka päivä, vaan on olemassa arkimeikki joka kuuluu normaaliin fiksuun ulkoasuun siinä missä puhtaiden, siistien vaatteiden pukeminen ja hiusten kampaaminenkin.
 
Viimeksi muokattu:
zzz
Onpa hyvä, että tämä meikkaamisjuttu on tuotu esille. Kunnollinen nainen ei meikkaa tai ainakin tajuaa tehdä sen hillitysti, koska mies ei tykkää mistään ylimeikatuista naisista. Naisen tehtävä on miellyttää miestä, sehän on selvä. Meikkaavat naiset ovat tyhjäpäisiä pissiksiä, mokomia tissihaukkoja ja pintaliitäjiä!
 
Must-on-turn-on
Onpa hyvä, että tämä meikkaamisjuttu on tuotu esille. Kunnollinen nainen ei meikkaa tai ainakin tajuaa tehdä sen hillitysti
Juuri näin asia on. Voimakas meikkaaminen on samankaltainen asia kuin ylisuuret silikonitissit, mutta se näyttää miehen silmään vielä pahemmalta. En tiedä miehiä, jotka muovilla korostettuja tissejä enää ihailevat. Samalla tavalla monet miehet suhtautuvat voimakkaasti meikkaaviin naisiin.

Jos esillä haluatte olla, niin ottakaa mieluummin vaikka ne epäluonnolliset ja suuret silikonipallot kuin meikkaatte. Voimakas meikki on kyllä kertakaikkinen kauhistus.
 
Viimeksi muokattu:
Meikkaaja
Alkuperäisessä viestissä ei puhuttu mitään voimakkaasta meikistä, siinä todettiin vain, että usein meikkaava nainen on epäviehättävä. Minä meikkaan lähes päivittäin, mutta en liikaa. Mieheni mielestä minun ei tarvitsisi meikata lainkaan, mutta itse koen meikkaamisen yhtä luonnollisena kuin sen, että käyn suihkussa, kampaan hiukseni ja pesen hampaani.

Omasta mielestäni epäviehättävyyttä on - oli sitten kyse miehistä tai naisista - huonot käytöstavat.
 
eräsperäs.
Alkuperäisessä viestissä ei puhuttu mitään voimakkaasta meikistä, siinä todettiin vain, että usein meikkaava nainen on epäviehättävä. Minä meikkaan lähes päivittäin, mutta en liikaa. Mieheni mielestä minun ei tarvitsisi meikata lainkaan, mutta itse koen meikkaamisen yhtä luonnollisena kuin sen, että käyn suihkussa, kampaan hiukseni ja pesen hampaani.

Omasta mielestäni epäviehättävyyttä on - oli sitten kyse miehistä tai naisista - huonot käytöstavat.
Olen ollut huomaavinani, että usein meikkaavat osaavatkin meikata kauniisti. Ne harvoin meikkaavt sitten saattavatkin sutia tottumattomuuttaan oikean sotamaalauksen :)

En jaksa ymmärtää miksi meikki on jollekin niin suuri juttu. Niin kaunista naista ei olekaan, ettei häntä kevyt meikki vielä kaunistaisi.
 
Viimeksi muokattu:
lumene ja clinique
Onpa hyvä, että tämä meikkaamisjuttu on tuotu esille. Kunnollinen nainen ei meikkaa tai ainakin tajuaa tehdä sen hillitysti, koska mies ei tykkää mistään ylimeikatuista naisista. Naisen tehtävä on miellyttää miestä, sehän on selvä. Meikkaavat naiset ovat tyhjäpäisiä pissiksiä, mokomia tissihaukkoja ja pintaliitäjiä!

Onkohan Sohvis herännyt, onkin ollut jo ikävä?

Tuleppa katsomaan mun lärvini aamulla ennen meikkaamista ja tukkani laittoa, mutta älä pelästy. Varmasti meikkaan ja laitan tukkani ennen duuniin lähtöä, ennen kuin se lailla kielletään. En halua näyttää haudasta nousseelta variksenpelätiltä vaan normaalilta siistiltä suht nätiltä naiselta, ja koska meikit sun muut tykötarpeet on keksitty, en keksi yhtäkään syytä olla niitä käyttämättä. Kiitän puheenvuorosta. Jatkakaa.
 
Viimeksi muokattu:
outi r.
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs.;10535823:
Olen ollut huomaavinani, että usein meikkaavat osaavatkin meikata kauniisti. Ne harvoin meikkaavt sitten saattavatkin sutia tottumattomuuttaan oikean sotamaalauksen :)

En jaksa ymmärtää miksi meikki on jollekin niin suuri juttu. Niin kaunista naista ei olekaan, ettei häntä kevyt meikki vielä kaunistaisi.

Samaa mieltä. Mikä on sitten liikaa?

Itse laitan joka aamu (olen asiakaspalvelutehtävissä): meikkivoide, puuteri, poskipuna, ripsiväri, vaalea luomiväri, ohut kajal että silmät erottuisivat, musta ripsari ja korostan olemattoman värisiä kulmiani, sekä asiallinen huulipuna tai kiilto.

Onko tämä nyt sitten liikaa vai liian vähän? Mielestäni ero meikkaamattomuudessa ja tuossa on kuitenkin niin suuri, että meikkaan. Ja aikaa mulla ei mene kuin vain5 min /aamu.

Jos laittaa esim. pelkän ripsarin, se on sitten parempi olla laittamatta yhtään mitään. Harvan meistä iho niin täydellinen on etteikö se värivoiteella ja puuterilla paranisi. Ja sillä poskarilla.
 
kauniin kannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs.;10535823:
Olen ollut huomaavinani, että usein meikkaavat osaavatkin meikata kauniisti. Ne harvoin meikkaavt sitten saattavatkin sutia tottumattomuuttaan oikean sotamaalauksen :)

En jaksa ymmärtää miksi meikki on jollekin niin suuri juttu. Niin kaunista naista ei olekaan, ettei häntä kevyt meikki vielä kaunistaisi.



Minä taas jaksan ymmärtää. Todella kaunis meikitön nainen on yliveto. Hän on kauniimpi meikittömänä kuin joku toinen meikissä. Se on omiaan nostamaan vielä hänen naisellisuuttaan, kun se on luonnollista. Vierellä maikkaavat naiset kadehtivat, kun eivät meikkaamallakaan yllä läheskään samaan kauneuteen.
Jos tämä kaunis meikkaisi, hän näyttäisi yhtä luonnottomalta kuin muutkin. Hänestä ei näkyisi meikkien alta se, kuinka kaunis hän oikeasti onkaan.
 
tiinakki
Minä taas jaksan ymmärtää. Todella kaunis meikitön nainen on yliveto. Hän on kauniimpi meikittömänä kuin joku toinen meikissä. Se on omiaan nostamaan vielä hänen naisellisuuttaan, kun se on luonnollista. Vierellä maikkaavat naiset kadehtivat, kun eivät meikkaamallakaan yllä läheskään samaan kauneuteen.
Jos tämä kaunis meikkaisi, hän näyttäisi yhtä luonnottomalta kuin muutkin. Hänestä ei näkyisi meikkien alta se, kuinka kaunis hän oikeasti onkaan.

Näin näin. Mutta montako promillea sellaisia Eloveenanraikkaita meikittömiä naisia Suomessa on? En tunne ketään.

BTW miehet, oletteko ottaneet huomioon ettei sillä naapurin Sirpalla ole vain kestoväriä ripsissä, kulmissa ja tukassa? Ja lisäksi on olemassa vielä kajal-tatuioinnit ja huultenrajaukset, eli vaikka leidi tulee saunasta froteepyyhkeeseen nassunsa hieroen, hänellä voi olla monen tonnin kestokaunistukset nassussaan...?

Toki jos jollain on kauniit kasvonpiirteet, tummat ja tuuheat ripset, sekä nätit ja tummat kulmat syntymälahjana, sekä kaunis iho, niin okei, mitä sitä enää meikillä "pilaamaan"? näitä nyt kuitenkin aika vähän on ja kun ikää tulee, vähäinenkin kauneus on katoavvaista :(
 
Viimeksi muokattu:
Must-on-turn-on
Näin näin. Mutta montako promillea sellaisia Eloveenanraikkaita meikittömiä naisia Suomessa on?
Eihän heitä paljon ole, mutta miksi pitäisi olla? Jos nainen vetoaa, niin hän vetoaa myös meikittä.

Kun tapaa kiehtovan ihmistyypin, niin kiinnostus herää riippumatta siitä, valuuko hän lenkin jälkeen hikeä hississä hiukset hurlumhei tai pärskiikö hän iho punoittaen flunssaisena bussissa. Kiinnostava ihminen puskee pinnan alta esiin. Jos tyyppi ei kiinnosta, ei hän sosiaalista asemaansa tai kiinnostavuuttaan pysty meikillä parantamaan.

Meikki on kiistatta turhamaista. Sillä yritetään piilottaa totuutta. Meikkaaminen ei myöskään ole terveellistä, joskaan ei hirvittävän vaarallistakaan.

Satuin vastikään törmäämään kiinnostavaan naiseen. Hän oli suloisesti avoin mutta ujo ja läsnäoleva. En edes muista, mitä hänellä oli yllään enkä tiedä, oliko hän meikannut. Muistan vain hänen uteliaan katseensa ja söpösti viestivän olemuksensa.
 
Viimeksi muokattu:
Bb-n katsoja
Epäviehättävä nainen:

-ei lue kirjoja
-ei osaa hauskuutella arjen pienillä sattumuksilla
-ei ymmärrä lapsenmielisyyden merkitystä
-ei ymmärrä ironiaa (ironiantajun puute kertoo yleensä sävyjen ymmärtämisen puutteesta)
-on ilkeämielinen tai taipuvainen liittymään muita mollaavien porukkaan (riippumatta siitä, onko mollaukseen aihetta vai ei)
-tuijottaa tositeeveetä
-meikkaa usein
-tilaa enemmän pintakiiltoisia kuin asiasisältöön keskittyviä lehtiä (esim. Me naiset ja Anna vastaan Tiede-lehti ja Suomen luonto)
-on epäitsenäinen ja perustaa arvionsa ja mielipiteensä yleisesti hyväksyttyyn
-suhtautuu vaatteisiinsa kertakäyttöisinä (vaihtelee jatkuvasti pukeutumistaan muodin mukaan)
-puolustautuu vanhenemista vastaan (on eri asia pukeutua viehättävästi kuin yrittää kieltää itsensä pukeutumisella ja meikillä)
-pelkää kohtuuttomasti epävarmuuttaan tai esittää varmempaa kuin on
-on jäykkä asennoitumisessaan ja mielipiteissään
-ei suostu käyttämään järkeään tunnettaan vastaan, vaikka sitä olisi
-kuvittelee haaveensa todeksi

Viehättävä nainen on siis pintailmiöitä välttelevä itsensä ja maailman realistisesti havainnoiva ja hyväksyvä tavallinen suomalainen tyttölapsi. Näitä kasvaa suhteessa enemmän maalla kuin kaupungeissa. Maalla on seksikkyys ja maalla on kohtaamisen mahdollisuus.

Minä en lue kirjoja ja katson Bb-tä, sekä tositeeveetä ja Salkkareita. En meikkaa. Olen huonoihoinen ja lievästi ylipainoinen. En ole rikas. Mulle tulee Anna ja 7 päivää.

Mistä alan muuttumisleikkini että saisin miehen?

Olen 26v ja ikäni ollut sinkkuna lyhyitä seurusteluita huolimatta. Lapsia haluaisin jo!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä