Millainen on hyvä pomo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Auktoriteettia, kykyä kantaa vastuuta, tasapuolisesti kohteleva ja myös hoitaa hommansa mitkä hänelle kuuluu. (mulla oli enenn äitiyslomalle jäämistä esimies, joka ei täyttänyt näistä yhtäkään)

Suora ehdottomasti, mä en kestä sellasta hiljasta jos jokin mättää.. Että naamasta näkee että jotain on nyt mennyt pieleen mut ei osata suoraan sanoa.

Ja ei tarvii olla tasapuolinen jos se on mulle kivempi ku muille :saint:

Onko parempi että on helposti lähestyttävä, "kaverillinen" vai auktoriteettimaisempi? Vai riippuuks tää tosi paljon alasta ja työpaikasta?

Mun mielestä mukavinta on sellanen että on helposti lähestyttävä, mutta silti pitää siitä asemastaan kiinni. Eli siis jotenkin se että ei kuvittele olevansa mikään ylitse muiden ihmisenä, ottaa vastaan myös vaikkapa asioiden parannusehdotuksia ja kuuntelee työntekijöitään ja oikeasti välittää siitä että työntekijöillä olisi hyvä olla työssään. Silti se, että on tiukka töiden aikataulusta ja siitä että työt tehdään hyvin, on tärkeää.

joka tajuaa ryhmàhengen, joka tajuaa ettà alainen ei ole kilpailija, joka ymmàrtàà hyòdyntàà jokaisen tyòntekijàn omat lahjat, joka kannustaa alaistaan ammatilliseen kasvuun, joka osaa pitàà kurin