Millainen on kaunis pillu?

  • Viestiketjun aloittaja Viivi
  • Ensimmäinen viesti
_Kai_
Kuvaile mielestäsi kaunis pillu? Millainen karvoitus, millaiset huulet, värisävy jne...
Kaunis pillu mielestäni on kaunis, ensiksi sopusuhtainen vartalo. Kaareva häpykumpu, tykkään paljaasta, tai pieni "kiitorata" häpykummulla. Häppärit ei välttämättä tarvitse näkyä. Kumminkin kiihottuessa ne tulee kivasti esille. Ei haittaa jos vähän pilkottaa, se sopivasti kiihottaa. Kuitenkaan ei tarvitse roikkua reilusti ulkona. Ei väliä onko, etu/takapilluinen. Karvoitus, jos sitä on niin tumma. Punasävyinenkin on kiihottavan näköinen. Jos on täysin vaalea, silloin parasta on kaikki ajaa pois.
 
Viimeksi muokattu:
ffs
Itse tykkään sellaisesta ettei uloimmat häpyhuulet näy, vaan sisemmät ovat suoraan "näytillä", ovat pienet ja suunnilleen samankokoiset/mittaiset. Ja ehdottomasti häpyhuulien alue sheivattu, kummulla saa olla karvaa. Mutta siis tämä on vain kauniin pimpin määritelmä, kyllä ne muutkin versiot ovat kauniita jos nainen pitää siitä huolta. EIkä se parisuhde kyllä kaadu mihinkään pillun muotoon. Yhden illan suhteessa ehkä voikin merkitä paljon.
 
Maxu
Pillu on silloin kauneimmillaan kun olet antanut sille kielellä vauhtia. Silloin klitta ja uloimmat häplärit ovat ihanasti höröllään ja pillun kolo halusta pyöreänä. Toisilla naisilla tämä näkyy voimakkaammin kuin toisilla mutta ihania ne kaikki ovat.
 
Vittutieteeen tohtori
Korkea, selvästi vatsasta erottuva häpykumpu. Karvaton, että pitkä häpyviiva näkyy selvästi. Välistä pilkistää pienet, vaaleanpunaiset häpyhuulet, joiden kauneuden kruunaa kiiltelevä kosteus.
 
jänkäjoonas1943
"Poikasten kujeita sellaiset karvattomat viivapillut". Kyllä aikuinen mies, kuten minä arvostaa rehevää, runsaskarvaista, huomattavakumpuista sekä kunnolliset sisähuulet omaavaa naisellisen naisen vittua! Plussaa on jos clitoriksen kärki kuikistelee hupun raosta. Sanomattakin on selvää jos se vielä puhetta vuovaa, niin vot siinäpä tuhero!
 
Patriarkka
Alkuperäinen kirjoittaja munkkionkäynyt;11212514:
No jos olet joskus törmännyt 18-20 v. posliiniksi ajettuun pimpsaan niin siinä on lyhykäisesti kerrottuna kaunis pillu

No niin, hyvät naiset: minun mielestäni kaikki pillut ja vitut ovat ihania kunhan niitä hoidetaan oikein, eli sopivasti sheivatut, mutta ei mitenkään paljaat ns. posliinipilllut ollenkaan ! Pitää olla sitä vanhaa talvisotahenkeä, eli kun rintamalta tuli lomalle, niin lienee ollut mukava tuntea pitkästä aikaa oman kullan "tavara" oikein käsikopelolta karvoineen! Monet jopa pyysivät lähettämään siitä "näytteen" rintamalle postissa!!
 
jänkäjoonas1943
No niin, hyvät naiset: minun mielestäni kaikki pillut ja vitut ovat ihania kunhan niitä hoidetaan oikein, eli sopivasti sheivatut, mutta ei mitenkään paljaat ns. posliinipilllut ollenkaan ! Pitää olla sitä vanhaa talvisotahenkeä, eli kun rintamalta tuli lomalle, niin lienee ollut mukava tuntea pitkästä aikaa oman kullan "tavara" oikein käsikopelolta karvoineen! Monet jopa pyysivät lähettämään siitä "näytteen" rintamalle postissa!!

Tuossa on paljon totta. Kyllä kai se kauneus pillussakin on katsojan kullissa!
 
Viimeksi muokattu:
Junnukko
No itselle kävi juhannuksena sellanen onnenkantamoinen että pääsi nuolemaan ensimmäistä kertaa posliinista pimppaa. Juhannusjuhlinta päätyi sekasaunaan ja nätti posliiniksi ajanut tyttö alkoi hieromaan tuttavuutta ja niinhän siinä kävi että jossainvaiheessa sitä piti maistaa jne...
Mutta täytyy sanoo että kaunis se on ei ne turhaa kehu...
 
Vaginainen
Viime torstain Teeman seksiä käsittelevässä ohjelmassa puhuivat kypsät, yli 60-vuotiaat miehet
omasta seksuaalisuudestaan ja seksistä. He kaikkia oilivat saksalaisia tai itävaltalaisia miehiä.
Heistä yksi mies puhui hyvon kauniisti naisen vaginasta: Hän sanoi jotakin tähän tapaan:Naisen vagina on hyvin kaunis, se on kuin pehmeä, lihaisa hedelmä. Se houkuttaa miestä lämmöllään ja kosteudellaan ja tuntuu aivan ihanalta mennä sen sisään...
 
hmm
23v venäläisen naisen pillu on kaunein mitä olen nähnyt. pisteinä iin päälle tulevat tietenkin pitkät vaaleat hiukset..virheetön iho..178cm..68kg..ja vielä paljon muuta mistä nämä suomalaiset täydellisyydet ovat jääneet paitsi.valitettavasti.
 
Don
Itse tykkään sellaisesta ettei uloimmat häpyhuulet näy, vaan sisemmät ovat suoraan "näytillä", ovat pienet ja suunnilleen samankokoiset/mittaiset. Ja ehdottomasti häpyhuulien alue sheivattu, kummulla saa olla karvaa. Mutta siis tämä on vain kauniin pimpin määritelmä, kyllä ne muutkin versiot ovat kauniita jos nainen pitää siitä huolta. EIkä se parisuhde kyllä kaadu mihinkään pillun muotoon. Yhden illan suhteessa ehkä voikin merkitä paljon.
Joo. Aina, kun yhen illan jutussa paljastuu ruma pillu, mä tilaan taksin. Ei vaan pysty edes pimeässä.
 
Viimeksi muokattu:
Esiheikki
Kaunis pillu on varttuneen naisen ajeltu pimpsa. Siten vielä että se on naisen hameen alla kun nainen on huolimattomuuttaan levittänyt reitensä aivan levälleen, pikkuhousut on riisuttu ja rako on sen verran auki, että jokainen huuli näkyy erikseen. Vaaleiden reisien välissä on tuo ja eräs kaunis Viivi on juuri aikeissa suudella sitä. Pillun omistajalla sykkii jo, se lisää pillun kauneutta
 
hallelujaa
"Poikasten kujeita sellaiset karvattomat viivapillut". Kyllä aikuinen mies, kuten minä arvostaa rehevää, runsaskarvaista, huomattavakumpuista sekä kunnolliset sisähuulet omaavaa naisellisen naisen vittua! Plussaa on jos clitoriksen kärki kuikistelee hupun raosta. Sanomattakin on selvää jos se vielä puhetta vuovaa, niin vot siinäpä tuhero!
Kyllä jänkhä tietää.
Karvat pitää pillussa olla, mitä tuuheemmat sen parempi.
On suorastaan ällö karvaton paljas pimppi. Sellaista naidessa tuntuu kuin lapsiin olisi sekaantumassa.
 
vierailija
Kaunis pillu on varttuneen naisen ajeltu pimpsa. Siten vielä että se on naisen hameen alla kun nainen on huolimattomuuttaan levittänyt reitensä aivan levälleen, pikkuhousut on riisuttu ja rako on sen verran auki, että jokainen huuli näkyy erikseen. Vaaleiden reisien välissä on tuo ja eräs kaunis Viivi on juuri aikeissa suudella sitä. Pillun omistajalla sykkii jo, se lisää pillun kauneutta
Sä oot sekaisin, jos olet vielä olemassa!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Siisti porsliini pillu, ei mikään suttuinen tuhero. Varustettuna kunnon runsailla sisemmmillä häppäreillä, mitä isommat ja punaisemmat, sen paremmat. Eli kunnon norsu korvat. Itse tykkään enemmän etupilluisista, kuin takapilluisista. Eli kunnon pitkä väliliha on hyvä. Ei sellaista missä pillu loppuu käytännössä suoraan perse reikään. Parasta synnyttämätön pillu, jossa luonnollisesti repeämätön ja leikkaamaton väliliha.
 

Yhteistyössä