Hae Anna.fi-sivustolta

Millainen on vesimiesnaien?

Viestiketju osiossa 'Tähtimerkit' , käynnistäjänä joukkkari-tyty, 18.04.2009.

1. semmosen mies Vierailija

Pysy kaukana kaikista vesimiesnaisista. Vaimoni on vesimies: ihana, rakastettava, äkkipikainen, omistautuu sydämensä asioille, vihaa vääryyttä, hakee oikeudenmukaisuutta, puolustaa heikompia, mutta muuttuu hyisevän jäiseksi jos itseään kohdellaan kaltoin, haihattelija, elää ajoittain pilvilinnoissa mutta käytännön asioissa jalat on tiukasti maassa, luotettava, ei siedä takertumista mutta arvostaa uskollisuutta ja pysyviä ihmissuhteita, luo helposti uusia ihmissuhteita ja toisaalta pääsee niistä yhtä nopeasti eroon jos on väärä päivä. Minusta ei ole päässyt eikä pääse .

2. semmosen mies Vierailija

jatkan vielä: luova, ahkera, mutta joskus äärimmäisen laiska, jolloin ei kannata patistella, oma-aloitteinen, uudistusmielinen mutta säilöö jotain vanhoja juttuja vaikka niillä ei ikinä mitään tekisi(tunnearvoa kai?), itsepäinen, huomaavainen, kuuntelee, empaattinen, osoittaa hellyttä, joskus sulkeutunut joskus ei.
    Hankala nainen on joku sanonut, mutta minusta ei, vaan erittäin viehättävä, ei ole tylsää elämä ollut, 17 vuotta takana.

3. niinpä Vierailija

:) Eihän meistä tällaisista kannata erossa pysyä. Kunhan et tule liian liki;)

4. bgfxb Vierailija

Hyvä esimerkki vesimiehestä oli tuo Oslon ampuja.

Vesimiehet OVAT dogamaattisia ja mustavalkoisia ennen kuin he aidosti löytävät kyvyn nähdä muidenkin mielipide kuin omansa. Tämä pätee niin naisiin kuin miehiinkiin. He osaavat olla todella tuhoisia, kuten tuon hullun ampujan tapauksestakin nähdään.

jos he sitten ovat löytäneet itsessään olevan pehmeyden, he ovat todella kultaisia ja huomioonottavia.

5. Ihmettelen Vierailija

en tunne horoskooppeja mutta tunnen yhden veskarin. Tämä kuvaus on pilkulleen osuva. Tätä minäkin komppaan. Jos tää on oikeasti horoskoopin luonneluonnehdinta niin hatunnosto horoskoopeille.

6. mmm... Vierailija

esimerkki on hyvä, juuri noin.

7. Miri Vierailija

Vesimies nainen on hyvin hyvin herkkä mutta ei tarvitse ketään lässyttäjiä ja mielistelijöitä vierelleen. Tarvitsee muutaman hyvän ystävän ja niillä pärjää. Vesimiestä ärsyttää tyhjän jauhanta ja kikattelu. Hyvä huumori käy ja hyvin. Vesimies haluaa omaa tilaa ja paljon. Jos parisuhteessa on tilaa niin avot, kaikki sujuu hyvin päivin öin. Vesimies seuraa ja kuuntelee ihmisiä vaikka joskus ei siltä näytä. Pohtii näkemäänsä ja kuulemaansa ja todella voi sanoa joskus ärsyttävästi ja silloin on todella aihetta näille pölhöille jotain heittää. Naivius ja sinisilmäisyys ärsyttävät. Vesimies tietää että oman arvonsa. Tulee toimeen kaikkien kanssa ja työyhteisössä on avulias, joskus ehkä liikaakin. Kivaa on elämä vesimiehenä.

8. Joo voi olla Vierailija

"Tulee toimeen kaikkien kanssa"?

miten se teke sen?

- "ei tarvitse ketään lässyttäjiä ja mielistelijöitä vierelleen"
    - "Vesimiestä ärsyttää tyhjän jauhanta ja kikattelu"
    - "silloin on todella aihetta näille pölhöille jotain heittää"
    - "Naivius ja sinisilmäisyys ärsyttävät"

"Kivaa on elämä vesimiehenä". Varmasti jos haluaa olla tuommoinen ja miksi ei vesimies haluaisi.

9. vesimiesfani Vierailija

Itse tykkään vesimiehistä just ton takia, mut kolikolla on kääntöpuoli eli joskus vesimiesnainen on todella pinnallinen ja juoruileva, noista ominaisuuksista en oikeen pidä. Hyvät ominaisuudet kuitenkin peittää nuo alleen joten ne voi sallia :)

Jostain syystä parhaat ystäväni on olleet vesimiehiä. Imperfekti sen takia että sen ystävyyden voi aina lämmittää uudelleen pitkänkin ajan jälkeen jos molemmat haluaa ja siihen on mahdollisuus.

10. kynsikäs Vierailija

Aika vainoharhaisia ja itsekehuisia tuntuvat olevan. Tunnen yhden (!) vesimiesnaisen, joka on merkkinsä positiivinen ilmentymä: erittäin hellä ja rakastava äiti. Osaa tehdä lastenkasvatuksessa kaiken ilman huutoa ja ärjyntää. Muutenkin ottaa toiset huomioon. Ilman tuota tuttavuutta varmaan uskoisin kaikkien vesimiesnaisten olevan todella ikäviä ihmisiä.

11. Tintti Vierailija

En suuresti usko horoskooppeihin, mutta tunnistin veskarinaisena suurimman osan sopivan itseeni. Pidän etäisyyttä ihmisiin, vaikka olenkin erittäin sosiaalinen ja avoin. Osaan olla kylmä ja käyttää älyäni jopa ilkeällä tavalla. Tätä ominaisuutta olen vanhemmiten oppinut varomaan, koska en tosiaan halua loukata ketään! Parisuhteessa kaipaan omaa tilaa, mutta siitä huolimatta roikuin pitkään huonossa suhteessa. Olen lojaali niille muutamille ihmisille, jotka olen päästänyt lähelleni. Haluaisin oppia heittäytymään enemmän tilanteisiin niin etten analysoisi kaikkea puhki. Varsinkin sinkkuna tämä ominaisuus on huono. Hyvinä puolina pidän itsessäni sitä, että olen luova, älykäs, empaattinen, hauska ja lojaali. Tosin tiedän veskareita, jotka eivät ole samanlaisia kuin minä, joten pelkkä horoskooppimerkki tuskin kertoo kaikkea.

12. Tintille Vierailija

en tiedä kertooko horoskooppimerkki meistä kaikkea mutta täällä on sanottu usein että horoskooppimerkkiin vaikuttaa myös kaikki muut planeettojen asennot. Se selittänee miksi vesimiehet voivat olla erilaisia keskenään?

13. vesimiesnainen Vierailija

Meissä kaikissa on kaikki. Onneksemme ja haasteeksemme meille on annettu täysi vapaus valita. Vaikuttaakohan aurinko- ja muut merkit siihen, minkälaisia valintoja olemme taipuvaisia tekemään ... viisaasti ja vastuullisesti (?) valitsemaan. Merkittävintä ei liene yksilöiden, eri aurinkomerkkien erot vaan se, mikä meissä kaikissa on yhteistä ja samaa. Ja silti olemme ainutlaatuisen täydellisiä. On siinä yhtälö:)

14. Vesimies täälä Vierailija

15. Vesinainen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse vesimiesnaisena voin vastata melko rehellisesti omasta puolestani. Emme ole siitä rehellisimmästä päästä tosiaan, jopa pienistä asioista valehdellaan. Ollaan fiksuja ja suorapuheisia, olemme myös jotenkin tosi kylmiä ja etäisiä. Minulla on vain vähän ystäviä, sillä suhteita on vaikea sitoa. Tunnen oloni myös usein ulkopuoliseksi. Emme ole järin empaattisia ja yleensä tarjoamme käytännön ratkaisua henkisen tuen sijasta. Emme hymyile usein, nauraminenkin on yleistä vain läheisten ystävien seurassa. Osaamme kuitenkin olla luotettavia ystäviä, eli kannustan tutustumaan paremmin!

16. Lämmin hymy Vierailija

En ole rehellisimmästä päästä, joten voin rehellisesti sanoa...
    Olemme epärehellisiä jopa pienissä asioissa, kylmiä ja etäisiä ja suhteita on vaikesa sitoa. Emme ole empaattisia. Osaamme kuitenkin olla luotettavia ystäviä joten kannattaa tutustua paremmin.
    ;)

17. V-nainen Vierailija

Nimenomaan. Itse olen aina saanut miehen kuin miehen, mutta ikinä en ole varattuihin sekaantunut. Olen aina kunnioittanut parisuhdetta niin omaa kuin toistenkin. Joskus joku varattu on jotain ehdotellut ja on sitten saanut multa aikamoisen saarnan. En tosiaankaan ikinä mihinkään tekopyhään ja ulkokultaiseen sekaantuisi..... Eikä ole ollut tarvettakaan vikitellä varattuja, kun niitä vapaitakin on pyörinyt ympärillä ihan riittävästi.

Testaa, mitä persoonallisuustyyppiä edustat: punaista, keltaista, vihreää vai sinistä

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri