Kyllä kannattaa. Siellä on paljon laitteita myös ihan pienille. Laitteiden lisäksi on myös esimerkiksi sellainen leikkialue, röllimetsä ja kidius-farmi.
Minä menisin jonnekin muualle, ellei sitten itse tykkää käydä laitteissa... me käytiin siellä 7-vuotiaan ja 12-vuotiaan kans. Pienempi ois tahtonu vaikka mihin laitteeseen mutta pituusraja ei riittäny, kun taas vanhempi ei ole niin vauhdinnälkäinen meinattiin mennä uudestaan sitten ku ovat teinejä.
Minä vien omani uudestaan sitten ku ovat teinejä. Saavat ehkä sitten paremmin irti kun ei jää kiinni pituusrajoista tai muusta. Hurjia laitteita siellä kyllä on, mies tykkäs kovasti ku on hieman vauhdikkaampi ku me muut
Omasta mielestä kannattaa, ollaan tuttavapariskunnan kanssa nyt pari kesää käyty resulla niin että muutama alle kouluikäinen mukana, samoin muutama jo kouluikäinen. Innoissaan ovat kaikki ja kaikille löytyy aktiviteettia. Vähän joutuu välillä porukka hajaantumaan mutta isommalla ryhmällä mukava olla muutenkin. Erityissuositukset upeista majoitusmahdollisuuksista!