Millainen paikka Tuusulan Jokela on asua, kokemuksia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä muuttamassa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä muuttamassa...

Vieras
Siinähän tuo jo tuli :) Onko jotain alueita, mitä kannattaa välttää kuin ruttoa tms. Onko siellä mitään kotihoidossa oleville lapsille? Entäs päiväkodit, onko teillä vuorohoidosta kokemuksia JOkelassa, meille tulee jossain vaiheessa tarve siihen. Muut kunnalliset palvelut jne. Kaikki kokemukset tervetulleita. Kiitos kaunis :)

Jokela.... millasta sakkia siellä nyt vois asua, vankilahan siellä pikku kylässä on ja sitten tämä kaikkien tietämä koulu tappaja... että varmasti oikeen viihtysä paikka....

en muuttais vaikka ilmaseks kämpän saisin

kiva pikku kylä. plussaa juna-asema. Mun mielestä siellä ei ole edes mitään alueita, maaseutua vain. :D muutama kunnan vuokra-kerrostalo, joihin en itse menis. Paljon omakotitaloja. Vanha kylä, toimivat kunnalliset palvelut.

Alkuperäinen kirjoittaja herranen aika mikä paikka:
Jokela.... millasta sakkia siellä nyt vois asua, vankilahan siellä pikku kylässä on ja sitten tämä kaikkien tietämä koulu tappaja... että varmasti oikeen viihtysä paikka....

oletko edes paikassa käynyt? tunnetko ketään, kuka siellä asuu?

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Alkuperäinen kirjoittaja herranen aika mikä paikka:

oletko edes paikassa käynyt? tunnetko ketään, kuka siellä asuu?

Olen käynyt useinkin, asun itse naapuri kaupungissa ja läpi joutuu ajamaan jos sairaalaan haluaa päästä... yksi tuttavani asuu siellä mutta jostain kumman syystä pyydän häntä aina meillepäin kylään

olen aina siellä asunu.. toistaiseksi ihan asuttava siis mukava pieni paikka mutta väki lisääntyny kauheesti ja uutta rakennetaan.. kaikki kivat paikat purettu.. kuten tiilitehtaat.. lammet kivoja kesällä... toistaiseksi kouluissa ihan ok kokoiset luokat mutta päiväkodit aika täynnä mutta luultavasti uutta on tulossa. niin ja lyhyt matka kuitenkin isoille kaupoille.. vankilaa ei kannata pelätä eihän ne karkurit koskaan "omalle kunnalle" jää vaan jos sieltä karkaavat niin kauas ja nopeesti ne häipyy... tk on perseestä ja ambulanssiakaan ei saa nopeesti kuin arkisin...

Oon asunut siellä kouluikäisenä. Ei ole kauheesti pahaa sanottavaa. Hyvä siellä oli lapsena asua. Nykyisistä palveluista en kauheesti tiedä, mutta uskoisin, että ovat kehittymään päin... Joitakin kavereita siellä edellen asuu, mutta tulee käytyä tosi harvoin.

Yhteistyössä