Millainen palstalainen/kirjoitus ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Mä aloitan.

Mua ärsyttää se, kun joku yrittää olla hauska olematta sitä. Kun elämässä ei tapahdu, niin ei siinä tapahdu, vaikka kuinka hauskasti siitä yrittäisi saada aloituksen.

Mua ärsyttää se, kun jonkun elämä on olevinaan yhtä suurta sirkusta tai poikkeustilaa. Aina tapahtuu jotain poikkeuksellista.

Mua ärsyttää se, kun joku luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Sama tyyppi tunkee joka ikiseen ketjuun kertomaan miten itse tekisi tai miten heillä on toimittu ja se tapahan on tietysti juuri se oikea.

Mua ärsyttää se, kun joku oikeasti on niin puusilmä, ettei näe kuin oman totuutensa.

Mua ärsyttää se, kun joku provosoi tahallisesti olemalla tosi mustavalkoinen.

Mua ärsyttää ne jotka käyvät tiettyjen ihmisten aloituksissa vittuilemassa (hymiöiden kera). Kysyttäessä syytä eivät muka tiedä mistään vittuilusta mitään...

Ja ärsyttää myös aloitukset "miten niin mä oon ruma?", "saa kivittää" sekä viestit "ei oo pakko lukea".

[QUOTE="a p";24459320]Ap jatkaa.

Mua ärsyttää se, kun jotkut tekevät aloituksia vain itsestään.

No niin, nyt helpottaa.[/QUOTE]

Jotkut kato tuppaa luulemaan, että keskustelupalsta on joku henkilökohtanen blogi mhin päivitetään omat päivittäiset asiat.. minäminäminäminä, munmunmunmun..

• Tykkää
Reactions: Lentokala
Minuakin on alkanut ärsyttää pari tyyppiä, myös oon alkanut tykkäämään muutamasta :heart:

MUOKS* Niin aiheeseen piti vastata. Mua ärsyttää kun jotkut tyypit on aina samaa mieltä samojen palstalaisten kanssa. Jos X palstalainen on ketjussa niin tiedän löytäväni X1 ja X2 palstalaiset sieltä samasta ketjusta jauhaamassa samaa paskaa ja tykkäämässä toistensa viisaista mielipiteistä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lentokala
Ei ärsytä muu, kuin toisten turhanpäiväinen(ja okei joskus "aiheellinenkin") haukkuminen ja vittuilu.
Muuten lähinnä vaan huvittaa. Yritän olla ottamatta mitään palstalla lukemaani kovin vakavasti. Viihdettähän tämä on. :)

Se miespuolinen joka yrittää lähes ketjussa kun ketjussa a) mielistellä palstan naisia niin läpinäkyvästi tyyliin "jokaisen miehen tulisi tuoda naiselleen kimppu ruusuja, antaa hartiahieronta ja omaa aikaa, múistaa kehua naistaan maailman ihanimmaksi, ymmärtää ettei mikään miehen oma ole hältä pois vaikka hän omistaan naiselle antaisikin" kun kysymys oli muistaako miehenne tuoda maitoa kaupasta
b) yrittää mukamas olla niin fiksu että saa aiheesta kun aiheesta mahdollisuuden yrittää minimoida aloittajan älykkyyttä, loppujen lopuksi vain tuoden julki omat älylliset puutteensa
c) huomioh...raa enemmän kuin monet naiset täällä

• Tykkää
Reactions: Minskii
"Oonko mä nyt sitten huono äiti, kun kaverini ihmetteli, että meillä lapset syö kaurapuuroa aamuisin hyvillä mielin? Kaverini lapset syö sokerimuroja joka aamu " - tyyppiset aloitukset :headwall::headwall:

Se miespuolinen joka yrittää lähes ketjussa kun ketjussa a) mielistellä palstan naisia niin läpinäkyvästi tyyliin "jokaisen miehen tulisi tuoda naiselleen kimppu ruusuja, antaa hartiahieronta ja omaa aikaa, múistaa kehua naistaan maailman ihanimmaksi, ymmärtää ettei mikään miehen oma ole hältä pois vaikka hän omistaan naiselle antaisikin" kun kysymys oli muistaako miehenne tuoda maitoa kaupasta
b) yrittää mukamas olla niin fiksu että saa aiheesta kun aiheesta mahdollisuuden yrittää minimoida aloittajan älykkyyttä, loppujen lopuksi vain tuoden julki omat älylliset puutteensa

Arvaan kenestä puhut...

Onks tää se Data? Mun tulee siitä Mummeliisa mieleen.

Minuakin on alkanut ärsyttää pari tyyppiä, myös oon alkanut tykkäämään muutamasta :heart:

MUOKS* Niin aiheeseen piti vastata. Mua ärsyttää kun jotkut tyypit on aina samaa mieltä samojen palstalaisten kanssa. Jos X palstalainen on ketjussa niin tiedän löytäväni X1 ja X2 palstalaiset sieltä samasta ketjusta jauhaamassa samaa paskaa ja tykkäämässä toistensa viisaista mielipiteistä.

Lunis, miten sä tätä tykkäsit? Björnin bannin aikana tiesi, jos kirjoittaa sanan "björn" saapuu lunatic fiksuine mielipiteineen paasaamaan bannin vääryttä, miten modet on perseestä jne.jne. Aina olit lipomassa niissä keskusteluissa.
Aika tekopyhää sulta!

Sitäpaitsi lakkaa kiusaamasta non composia, huomannu miten tunkeudut joka ketjuun dissaamaan sitä.

:D Mut hymiöthän on kivoja!! :D :D Joskus ehkä kyl ärsyttää |O kun niillä pitää ilmaista jokainen tunnetila :heart: :mad: Nyt nolottaa tää viljely :ashamed:

Mulle kävi kerran hassusti noiden hymiöiden kanssa. :rolleyes: Mesessä niitä tulee viljeltyä paljon :whistle:. No, juttelin jonkun aikaa yhden miehen :heart: kanssa mesessä, ja kun oli sitten aika tavata IRL, niin mä viisaana mietin, että mites nää hymiöt sitten korvataan IRL-keskustelussa. :rolleyes: Ai niin, ilmeet. :D

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni