Millainen palstalainen/kirjoitus ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24460147]Lunis, miten sä tätä tykkäsit? Björnin bannin aikana tiesi, jos kirjoittaa sanan "björn" saapuu lunatic fiksuine mielipiteineen paasaamaan bannin vääryttä, miten modet on perseestä jne.jne. Aina olit lipomassa niissä keskusteluissa.
Aika tekopyhää sulta!

Sitäpaitsi lakkaa kiusaamasta non composia, huomannu miten tunkeudut joka ketjuun dissaamaan sitä.[/QUOTE]

:D
En kyllä oo missään dissannu non compos mentisiä muistaakseni.
Tai valittanut Björnin bannista. Sekotat johonkin toiseen, sori.

Ja mitä se sulle kuuluu kenen mielipiteistä tykkään. En katso nikkiä vaan hyvää kommenttia, kun painan tykkää-nappulaa. Kenenkään fanikerhoon en kuulu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ja mitä se sulle kuuluu kenen mielipiteistä tykkään. En katso nikkiä vaan hyvää kommenttia, kun painan tykkää-nappulaa. Kenenkään fanikerhoon en kuulu.

Mut se on kuule fakta, että tällä palstalla on joitain nikkejä, joiden kanssa ei saa missään tapauksessa olla samaa mieltä, ei ainakaan kahdesti samana päivänä, tai muuten on ruskeakieli tai fanikerhon jäsen. :p

Oi Kyllä sä ihan kuulut sen fanikerhon perustajajäsenistöön. Mut samapa tuo, en susta tykkää ja saat olla tykkäämättä musta. :)

[QUOTE="vieras";24460239]Oi Kyllä sä ihan kuulut sen fanikerhon perustajajäsenistöön. Mut samapa tuo, en susta tykkää ja saat olla tykkäämättä musta. :)[/QUOTE]

:'(

Mua ärsyttää persoonat, joilla ei muka koskaan ole mikään vialla, eikä mistään asiasta voida ajatella negatiivistesti, tai vähintään kaikki "paha" on tapahtunut kauuuukana menneisyydessä. Nyt on kaikki niiiin hyvin, ja otetaan aivan kaikki eteen tulevat asiat positiivisina asioina.

Kovin on teennäistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24460235:
MUa ärsyttää suunnattomasti nää "mitä teen mun naamalle/olohuoneelle, antakaa vinkkejä" aloitukset. Eikö mitään osata itse päättää?!

Nekään ei EHKÄ niin ärsyttäs, ellei niitä tehtailis aina se sama naama.
th_Angry-PullHair.gif

[QUOTE="Vieras";24460257]Mua ärsyttää persoonat, joilla ei muka koskaan ole mikään vialla, eikä mistään asiasta voida ajatella negatiivistesti, tai vähintään kaikki "paha" on tapahtunut kauuuukana menneisyydessä. Nyt on kaikki niiiin hyvin, ja otetaan aivan kaikki eteen tulevat asiat positiivisina asioina.

Kovin on teennäistä :)[/QUOTE]

Mua, jos ei nyt ärsytä, niin ainakin ihmetyttää persoonat, joilla on pinttynyt tapa ja tarve ajatella ainakin jostain kokoajan negatiivisesti. Mua ihmetyttää ihmiset, joiden on käsittämätöntä ymmärtää, että kaikkien elämään se negatiivisuus ei vaan kuulu. Sehän ei tokin tarkoita, etteikö elämässä satu ikinä mitään ikävää jos on valinnut sen elämäntyylin, ettei tarvitse ajatella negatiivisesti. Negatiivisuus ei ole monestikaan voimavara, eikä vie mihinkään, siksi huomaan ilokseni ympärilläni ja tällä palstallakin ihmisiä, jotka ainakin enimmäkseen pyrkivät ajattelemaan positiivisesti.

Kovin on helpottavaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24460291:
EHKÄ totta. Ärsyttää sellainen päättämättömyys. Noin yleensäkin.

Mua ärsyttää se tyhmyys, että aina vaan "minäminäminä, antakaa huomioo, laitan kuvan, kertokaa nyt mitä MUN pitää tehdä".
Juoksis saatana seinää päin.

• Tykkää
Reactions: N-eiti
Kaikkein eniten se kun vastataa eikä edes ole ymmärtänyt kysymystä ollenkaan tai on ymmärtänyt kysymyksen väärin. Silloin usein vielä veemäiseen tyylin vastataan ja kun saa selvityksen niin sitten ollaan nolona anteeksi pyytelemässä. Näin sana menettää merkityksensä kun aivan turhaan tarvii sitä käyttää.

Mua ärsyttää se tyhmyys, että aina vaan "minäminäminä, antakaa huomioo, laitan kuvan, kertokaa nyt mitä MUN pitää tehdä".
Juoksis saatana seinää päin.

Joo, ja mua ärsyttää se, "mä en koskaan oo ilkee kellekään"-mantra, mitä se hokee. MIssä kristuksen harhassa se elää? Myöntäis asian itselleen, niin saattais helpottaa. Mutta kylläpä mua helpotti tän asian jakaminen, kiitos ketjun aloittajalle :D

Mua alkaa pikkuhiljaa nyppii se asenne "olen kotiäiti, sinä olet väärässä".
Ja se ainainen "tee lastensuojeluilmoitus", "teenkö lastensuojeluilmoituksen".
Järjen käyttö on sallittua, mutta sitä ei aina kyllä huomaa.

Mua, jos ei nyt ärsytä, niin ainakin ihmetyttää persoonat, joilla on pinttynyt tapa ja tarve ajatella ainakin jostain kokoajan negatiivisesti. Mua ihmetyttää ihmiset, joiden on käsittämätöntä ymmärtää, että kaikkien elämään se negatiivisuus ei vaan kuulu. Sehän ei tokin tarkoita, etteikö elämässä satu ikinä mitään ikävää jos on valinnut sen elämäntyylin, ettei tarvitse ajatella negatiivisesti. Negatiivisuus ei ole monestikaan voimavara, eikä vie mihinkään, siksi huomaan ilokseni ympärilläni ja tällä palstallakin ihmisiä, jotka ainakin enimmäkseen pyrkivät ajattelemaan positiivisesti.

Kovin on helpottavaa. :)

Ilman tuota viimeistä (ärsyttävää) lausetta, niin samaa mieltä myös asian ollessa näin päin.

Wtf? Ihme toimintaa. Olen minäkin ollut jopa samaa mieltä esim. Björnin kanssa joistain asioista. Ei tämä mikään yläaste ole. Vai onko?