Millainen puolisko olet miehellesi. Millainen hän on sinulle. Meneekö kaikki hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mä yritän olla mahdollisimman tasa-arvoinen ja olen hirveä passaaja. Teen siis ilolla miehelle ruokaa ym. Annan mennä suht vapaasti (välillä himmaan jos menee koko ajan, eikä homma hiljene itestään)

Mies taasen ei tunnu pitävän ajatuksesta että olisin (yhtä usein kun hän) hummailemassa(ilman alkoa/alkon kanssa) missään, toki harrastukset ym. erikseen, niistä ei naputa. Toisaalta mies on oikein passeli puolisko, toisaalta nalkuttaa välillä ihan liikaakin.

Kaikki menee silti suht hyvin, riitaa on (tietysti) mutta ne pysyttäytyy aika pitkälti vapaa-ajan käytössä. Ennen oli riitaa enemmänkin, nyt on ollut pitkään rauhallista ja mukavaa :)

Minä olen laiska ja nalkuttava ja mies on aika täydellinen. Aikaisemmin on tapeltu paljonkin, mutta nyt 12 vuoden jälkeen menee jatkuvan kriiseilyn jälkeen oikein kivasti.

Mä oon aika laiska. Esimerkiksi jos lattialla on likaisia sukkia, ne saavat yleisesti ottaen lojua siinä pitkään enkä välitä niistä mitenkään tai korjaa niitä pois. Hyvinä puolina olen aika helppo ja lähes nalkuttamaton.

Miehen ominaisuuksia en ilman hänen lupaansa kommentoi.

Miten sen nyt sanoisi. Kumpikin tehdään osuutemme ja autetaan toisiamme jos ei meinata omista hommista selvitä (yleensä menee niin että mä en jaksa enää illalla laittaa pyykkejä kuivumaan..) :D
Toistaiseksi mies käy muutaman kerran vuodessa työpaikan miestenilloissa, mä olen lasten kanssa. Meille se ei ole ongelma kun en kaipaa minnekään, mutta lähipiiri tuntuu vetävän kierroksia asiasta. Just nyt kummallakaan ei ole aikaa harrastamiseen ja sekin tuntuu olevan muille ongelma. Ootellahan kesään kun toivottavasti päästään yhdessä pariksi tunniksi syömään ilman lapsosia.

Kumpikin ymmärtää omat vastuunsa eikä tarvitse riidellä mistään. Meillä on hyvä olla näin.

Miten sen nyt sanoisi. Kumpikin tehdään osuutemme ja autetaan toisiamme jos ei meinata omista hommista selvitä (yleensä menee niin että mä en jaksa enää illalla laittaa pyykkejä kuivumaan..) :D
Toistaiseksi mies käy muutaman kerran vuodessa työpaikan miestenilloissa, mä olen lasten kanssa. Meille se ei ole ongelma kun en kaipaa minnekään, mutta lähipiiri tuntuu vetävän kierroksia asiasta. Just nyt kummallakaan ei ole aikaa harrastamiseen ja sekin tuntuu olevan muille ongelma. Ootellahan kesään kun toivottavasti päästään yhdessä pariksi tunniksi syömään ilman lapsosia.

Kumpikin ymmärtää omat vastuunsa eikä tarvitse riidellä mistään. Meillä on hyvä olla näin.

Meillä muuten ihan sama :D Varsinkin mun äiti meinaa menettää hermonsa, kun en ikinä juur käy missään :D

Minä ja mieheni ollaan tosi rentoja tapauksia molemmat, harvoin tulee riitaa mistään. Tykätään käydä ulkona ja matkustella molemmat. Kotityöt menee tasan ja kaikesta voidaan keskustella. Olen kyllä tosi yllättynyt, että mies ei ole juurikaan ulkona käynyt kavereiden kanssa kun olen raskaana, vaikka mua ei haittaisi yhtään jos kävisi :heart:

No meillä taas mie on kotihiiri ja mulla vipattaa menojalkaa melkein joka viikonloppu, käyn viihteellä noin joka kolmas ja mies vain pari kertaa vuodessa työporukalla ja sitten käydään joskus yhdessä, kunhan saadaan lapsenlikka.Yhdessä suunnitellaan viikonloppujen sisältö, arkena ei juurikaan käydä yhdessä missään muualla kuin kauppareissuilla. Ihana mies mulla on, kumpikin ollaan samanlaisia rentoilijoita esim. siivoilun suhteen ja sen kyllä välillä aina huomaakin... :)

Tällä hetkellä en usko olevani kovinkaan hyvää vaimoainesta. Heittää enemmän tuolle äitiyden puolelle. En ehkä itsekään haluaisi olla tuolla vastapuolella. Sorry mieheni.

Pyrin olemaan hyvä puoliso, samoin miun mies.
Rakastetaan, hellitään, otetaan toinen huomioon, arvostetaan ja luotetaan toisiimme.
Keskustellaan ja kuunnellaan toisiamme, molemmat tekee kotitöitä, käydään yhdessä
kaupassa, tehään ruokaa.Useimiten olaan vaan kotona viikonloppuisin, joskus käydään miun tai miehen vanhempien luona, yleensä ystävät tulee meille tai joskus mies menee kaverinsa luona käymään naapurissa.

Kumpikin antaa toiselle tilaa, ollaan yhdessä, jutellaan ja nauretaan.

Toki joskus meilläkin on pieniä riitoja, aika niitä tulee, eikä mistään isoista asioista,
äkkiä ne selvitetään ja pyydetään anteeksi, halaraan ja pussataan. :)

Meillä on ihana, rakastava ja kumppania tukeva parisuhde, rakkaus ei vähenny,
päinvastoin se tuntuu vain kasvavan vuosi vuodelta. :heart:

Viimeksi muokattu:
Minä olen:
- Rento, en nalkuta enkä nipota, minullekin on tärkeää etä miehellä on myös oma elämä
- Huumorintajuinen
- Uskollinen
- Tarvitsen paljon huomiota ja läheisyyttä
- Intohimoinen
- Rehellinen
- Siisti ja kaunis koti on minulle kunnia-asia
- Puhelias

Mies:
- Itsenäinen
- Huomaavainen
- Kova kokkaamaan
- Rento ja hauska
- Rehellinen
- Välillä erakkoluonne
- Ymmärtää minua paremmin kuin kukaan muu
- Uskomaton rakastaja

Meillä kyllä liitto toimii paremmin kuin ikinä olisin aikoinaan voinut uskoa minkään liiton toimivan. Meillä asiat sujuu mutkattomasti ja pienistä asioista ei tehdä suuria. Me arvostetaan ja kunnioitetaan toisiamme valtavasti ja luottamus on meillä todella vahva. Siihen kaikki perustuu. Ollaan aidosti onnellisia.

• Tykkää
Reactions: PinkLily
Tuosta biletyksestä; me ei enää juurikaan baareissa pyöritä. Mä tykkään laulaa karaokee ja käyn työmatkoilla laulamassa silloin kun oon jonkun ystävän luona matkoilla yötä. Järjestän silloin tällöin naisten saunailtoja. Mies saunoo tai istuu autotallikokouksissa kavereineen, saunaillat on se meidän juttu, niin yhdessä kuin erikseen. Onneks välillä saadaan lapsivapaata ja kutsutaan sitten iso joukko ystäviä meille rantasaunalle istumaan iltaa.
Joskus mieskin käy baarissa, ehkä 2 kertaa vuodessa. Erikseen käyminen ei ole meille ongelma, voi lähteä lyhyelläkin varoitusajalla jos ei olla sovittu muuten mitään ihmeellistä.

Mä oon oikea kodinhengetär ja vaikka toivonkin että mieskin oppisi siivoamaan jälkensä, se olen aina minä joka siivoan. Ruuan jälkeen siivoan keittiön välittömästi, en kestä likaisia astioita tiskipöydällä.

Varmaan ihan hyvä... En nalkuta tai natkuta, annan tehdä töitä ja mennäkin harrastuksissaan silloin kun niitä on. Olen kiinostunut hänen asioistaan. Tykätään käydä yhdessä ulkona silloin tällöin ja matkustella. Ollaan ihan tasaveroisia vanhempia.

Mies on siis yrittäjä ja tekee pitkää päivää. Nyt vielä vähän rakennetaankin.... Sanon silti että kun palaan tästä töihin syksyllä, 5vuoden kotiäiyden jälkeen, saattaa kotitöiden jakamisesta tulla keskustelua. Nyt teen ne pääosin yksin, ihan noista em syistä. Mutta katsotaan sitä sitten kunhan kämppä on ensin valmis :)

[QUOTE="MiMeira";25849129]Varmaan ihan hyvä... En nalkuta tai natkuta, annan tehdä töitä ja mennäkin harrastuksissaan silloin kun niitä on. Olen kiinostunut hänen asioistaan. Tykätään käydä yhdessä ulkona silloin tällöin ja matkustella. Ollaan ihan tasaveroisia vanhempia.

Mies on siis yrittäjä ja tekee pitkää päivää. Nyt vielä vähän rakennetaankin.... Sanon silti että kun palaan tästä töihin syksyllä, 5vuoden kotiäiyden jälkeen, saattaa kotitöiden jakamisesta tulla keskustelua. Nyt teen ne pääosin yksin, ihan noista em syistä. Mutta katsotaan sitä sitten kunhan kämppä on ensin valmis :)[/QUOTE]

Seon vielä pakko sanoa että passaava en missään nimessä ole, enkä sellaiseksi tule! Itse koen sen jotenkin todella alentavana ja ärsyttävänä jos joku muakin passaisi.

Yhteistyössä