Millaiset ensimmäiset kuukautiset km:n jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emik

Jäsen
12.07.2007
52
0
6
Kiinnostaisi tietää millaiset teidän muiden ekat menkat on olleet km:n jälkeen?

Mulla alkoi menkat viime torstaina, tasan 4 viikkoa kaavinnasta. Yhden päivän tiputteli, sitten loppui kokonaan ja tein jo raskaustestinkin mikä näytti negaa. Kunnes sitten 3.päivänä alkoi kunnolla. Tätä kesti pari päivää ja sitten oli pari tuhrupäivää. Kaikenkaikkiaan laskin että vuotopäiviä olisi tuhrut mukaanlukien ollut 6. KUNNES sitten kahden tuhruttoman päivän jälkeen eilen illalla (kp9) pyyhkiessä tuli rusehtavaa vuotoa ja vähän veristäkin mukana! Ja sama tänä aamuna. Pikkuhousunsuojaan ei kuitenkaan mitään tullut.. Ihan outoa! Ikinä ennen ei ole ollut tuhruja tms. ja nyt sitten mieityttää että onko tämä ihan normaalia? Mulla ei kohtu silloin kaavinnasta huolimatta ollut tyhjentynyt täysin ja aikanaan lääkäri sanoi että loput tulee sitten ekojen kuukautisten mukana pois. (Tehtiin verestä raskaustestit ym. eikä siis ollut kyse mistään "raskausmateriaalista")

Nyt vaan on tosi hassu olo. Voiko olla että kohtu ei vaan tyhjenny kunnolla tms. Huh, olisi nyt kroppa kunnossa että pääsisi jatkamaan ja yrittämään uutta raskautta!!

Olisi kiva kuulla miten teillä muilla on käynyt?

Minulla myös alkoi kuukautiset neljän viikon päästä kaavinnasta eli tämän viikon tiistaina. Nyt on jo menossa kuudes päivä aivan veristä, runsasta vuotoa. Missään vaiheessa vuoto ei ole vähentynyt yhtään, normikuukautisissa tässä vaiheessa olisi enää ruskeaa hyvin niukkaa vuotoa. Soittelin aamulla jo päivystykseen, että onko tämä normaalia, mutta kuulemma voi odottaa kymmenen päivää ja sitten ottaa yhteyttä suoraan sairaalaan. Kuumetta ei ole, eikä kovia kipuja, pieniä tuntemuksia alavatsalla kyllä.

Onko kellään muulla ollut näin pitkäkestoinen, runsas vuoto ekojen kuukautisten aikaan?

Yhteistyössä