Millaiset housut tämän takin kanssa? (lasten)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jojo"

Vieras
Mulla on lapselle talveksi kiva söpöilytakki, mutta mulla ei nyt oikein leikkaa, millaiset housut mä tekisin sen kaveriksi. Nyt olisi aikaa värkätä, mulla on ompelukone ja puikotkin pysyvät käsissä.

Takki ei ole sopiva koville pakkasille, mutta selkeästi kylmille keleille kuitenkin. Toppahousut olisivat vähän liian muhkeat. Puetaanko tuon kanssa paksut sukkikset+säärystimet, leggarit vai neulonko jotkut kivat villahousut vai mitä? Minkä väriset?

Takin käyttäjä tulee olemaan noin puolitoistavuotias, se vaikuttaa valintoihin. :)

Meillä on melkein samanlainen takki tytöllä, ja mun mielestä farkut menee kivasti. Oon ehkä tylsä :) Toinen mikä vois toimia, niin h&m:llä oli viime talvena myynnissä sellasia neulosleggareita eriväreissä esim tumma violetti, siihen jos ois valkoiset säärystimet ni vois näyttää aika kivalta.

Kiitos ehdotuksista. :)

Munkin mielestä takkia tummemmat housut voisivat olla hyvä juttu. Valkoiset olisivat talviset, mutta eiväthän ne ole valkoiset kuin minuutin. Mikään kiiltäväpintainen ulkoilukangas ei oikein mun mielestä menettele.

Olisikohan neulepinta parempi sileänä?

Mä ehdotan niitä villahousuja, ja vaikka laittais lämpimän vuorikankaankin, niin pitää tuulta paremmin ja voi käyttää kylmemmälläkin. Mun tytöllä on tuontyyppinen takki vaaleansinisenä ja sen kanssa käytettiin luonnonvalkoisia villahousuja.

Tästä tulikin kallis kysely, KappAhlin linkissä oli ihania housuja. :D

Kaipa mä voisin neuloa kahdetkin housut, tummanvioletit ja harmaat, kun vaan löydän jostain nättiä harmaata lankaa. Menevät sitten pahimmilla pakkasilla myös haalarin alla lämmikkeenä.

[QUOTE="jojo";26936378]Tästä tulikin kallis kysely, KappAhlin linkissä oli ihania housuja. :D

Kaipa mä voisin neuloa kahdetkin housut, tummanvioletit ja harmaat, kun vaan löydän jostain nättiä harmaata lankaa. Menevät sitten pahimmilla pakkasilla myös haalarin alla lämmikkeenä.[/QUOTE]

KappAhlissa on nyt kanttiksille -25% kaikki tuotteet tän viikonlopun=) Kävin itse tänään ostamassa yhdet housut.

[QUOTE="joo";26936500]Hirveä lumppu toi takki. Jostain kirppikseltä?[/QUOTE]

Onneksi se näyttää luonnossa vähemmän piikkilanka-aidan välissä pyöritellyltä. Mun kamerani (tai mun kuvaustaitoni) on vähän semmoinen sun tämmöinen. Onneksi takki on täällä minulla, eikä siellä sinulla, mä tykkään siitä. ;)

Yhteistyössä