Millaiset rattaat taaperolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rattaat"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rattaat"

Vieras
Eli pitäisi ostaa rattaat jotka olisi kevyet (pitää kantaa rappuja päivittäin), tukevat renkaat (liikkuu hyvin lumessa) ja muutoin sopivat puolitoista vuotiaalle. Osaatteko ehdottaa tai suositella mitään? Itselle tulee mieleen vaan Emmaljungan scooterit...löytyykö vaihtoehtoja?

Niitä ponyja mietin kanssa, mutta onko ne juuri ne missä ei ole sitä lippaa päällä? tarviiko sitä ns kuomua edes mihinkään? tai sateella ehkä.. Osaatteko sanoa kulkeeko ne hyvin lumessa?

Kuomu pitää olla, ja mahdollisuus saada lapsi lepoasentoon.

Nämä asiat osoittautuivat todella tärkeiksi, kun lykin kaksosiamme eteläsuomen loskatalvessa. Sadesuoja ei kunnolla toimi ilman kuomua.

Kuomu pitää olla, ja mahdollisuus saada lapsi lepoasentoon.

Nämä asiat osoittautuivat todella tärkeiksi, kun lykin kaksosiamme eteläsuomen loskatalvessa. Sadesuoja ei kunnolla toimi ilman kuomua.

Kuomun tärkeyttä oon itsekin miettiny, kun oon noita tuplia kattellu ja todennu saman.

Mut esim. meillä ei oo mitään merkitystä tuolla lepoasennolla, kun lapsi ei enää rattaisiin nuku, niin ei nuku.

Brio Ponyt on täydelliset ton ikäiselle :)
Kuomunhan tosiaan saa hommattua erikseen mutta sitä ei tarvitse mihinkään tuon ikäisen kanssa, ei ainakaan me sitä kaivattu :)

Meillä on vanhat Ponyt ja uudet Scooterit ja kyllä Ponyt on vaan niin pienet ja näppärät ja menevät kevyesti, tosin meillä eivät ole nyt käytössä kun kuopus on vasta 10kk ja Scootereiden makuuasento on vielä erittäin tärkeä.

Mä hommaisin ehdottomasti Ponyt!

Ponyja suosittelen minäkin. Niihin saa myös pienen kuomun lisäosana.

Brio Racet on myös hyvä vaihtoehto. Niissä kuomu ja selkänoja menee ihan ok lepoasentoon. On kyllä vähän painavammat ja isommat mitä Ponyt.

Sitä mietin vielä noissa Ponyissa, että kun sitä työntöaisan korkeutta ei näköjään voi säätää niin mitenköhän tällainen lyhyehkö henkilö saa niitä työnnettyä?

[QUOTE="rattaat";22357967]Sitä mietin vielä noissa Ponyissa, että kun sitä työntöaisan korkeutta ei näköjään voi säätää niin mitenköhän tällainen lyhyehkö henkilö saa niitä työnnettyä?[/QUOTE]

Mä olen 155cm pitkä ja ei ole koskaan häirinnyt vaikka luulin että olisi :D
KAmmosin noita rattaita etukäteen mutta kun sain ne lainaan miehen siskolta niin rakastuinkin :D

Meillä on kahdella lapsella ollut käytössä Teutonian Timmyt ja sellaset hankin uudetkin mikäli nuo hajoo. Selkänojan saa makuuasentoon ja mielestäni kevyet ja ketterät työntää. Scootereista ja Ponyista ei ole kokemusta eli niihin en valitettavasti osaa noita verrata. Itse olen sitä mieltä että kuomu on hyvä olla olemassa kun nää kotimaan kelit on varsinkin syksyllä ja talvella mitä on niin ei tarvitse räntäsateessa tai muussa lapsen istua vaan saa vähän lkuomua kasvojen suojaksi tuulelta ja sateelta.

Yhteistyössä