Millaiset työajat tarhojen keittiöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venliisa

Vieras
Tai muualla keittiöillä?
Entäs millaiset työajat on laitoshuoltajilla sairaalassa?
Mietin,että millaiseen työhön voisin mennä,kun muksuilla on pitkä koulumatka,enkä voi luottaa ainakaan tota 8v. menemään yksin sinne,eli mulle sopis parhaiten joku aikainen aamu ja vaikka 12.13 aikaan loppumaan.

Nykyään tarhoihin tulee melko pääsääntöisesti ruoka isolta keittiöltä ja siellä itse se jaetaan. Jollekin pikkukoululle jos koulutus riittää emännäksi ja sanot että teet vain ruoan etkä siivoa, voi päästä tuolla 8-13 ajalla.

[QUOTE="vieras";25879892]Nykyään tarhoihin tulee melko pääsääntöisesti ruoka isolta keittiöltä ja siellä itse se jaetaan. Jollekin pikkukoululle jos koulutus riittää emännäksi ja sanot että teet vain ruoan etkä siivoa, voi päästä tuolla 8-13 ajalla.[/QUOTE]

Joo niin tulee,mutta tuo tarha mitä ajattelin niin siellä on ollut 2köökillä ja joskus vissiin ollut joku apuna.

Laitoshuoltajat tekee ainakin kahta vuoroa- aamua ja iltaa.

Ja riippuu paikasta, meidän päiväkodilla keittäjä (vaikak ruoka pääosin laitoskeittiöltä tuleekin valmiina) on töissä 8-15.
Ei se,e ttä ruoka tulee valmiina, tarkoita ettei mitään keittiössä juuri tehdä. Keittäjä asettaa ne meillä ainakin tarjolle, tiskaa, tekee välipalan, jne.
Ei todellakaan vain käväise keittiöllä pikapikaa.

Meidän päiväkodissa keittäjien työaika on 7-15
Aamupalan pitää olla ryhmissä klo 8 ja sitä ennen keittäjät tekevät itse puuron, vellin tms sekä tyhjentävät edellisen päivän astiat koneesta jne.
Meillä myös lounas tehdään itse ja sen pitää olla ryhmissä klo 11.
Välipala on klo 14 ja kärryt palaavat keittiöön 14.30 mennessä. Sen jälkeen laittavat astiat koneeseen ja lähtevät kotiin.

hotellien brekussa työajat on usein sellaisia, että pois pääsee viimeistään siinä 13 aikoihin, useimmiten jo n. klo 12. Töihin kyllä mennään jo viideksi.

Tai muualla keittiöillä?
Entäs millaiset työajat on laitoshuoltajilla sairaalassa?
Mietin,että millaiseen työhön voisin mennä,kun muksuilla on pitkä koulumatka,enkä voi luottaa ainakaan tota 8v. menemään yksin sinne,eli mulle sopis parhaiten joku aikainen aamu ja vaikka 12.13 aikaan loppumaan.

mä en nyt ymmärrä? Jos menet töihin aikaisin aamulla niin ethän sä silloin ole saattamassa lastasi kouluun, vaan olet nimenomaan 8-9 maissa töissä? Eikö sulle pikemminkin sopisi sellainen työ, joka alkaa n.klo 10 kun lapsi on saatu saatettua sinne kouluun? Miten lapsi selviää koulusta kotiin jos ei selviä itse kouluun? Haetko hänet? Jos haet, niin tuskin löydät sellaista työtä, jossa työaika olisi lyhyempi kun 1.luokkalaisen koulupäivä...(eli siis aamulla ehtisit viedä lapsen kouluun ja iltapäivällä olisit jo hakemassa 12-13 aikaan...)
Sinuna opettaisin lapsen kulkemaan koulumatkan itse, tai hankkisin lapselle koulutaksikyydin jos matka kerran on pitkä ja lapsi ei ole kykenevä sitä itse taittamaan.

Sairaalan keittiöllä muistaakseni työt alkoivat aikaisintaan kuudelta, tosin joku keittäjistä saattoi tulla vähän aikaisemminkin. Mutta sitten saattoi olla iltavuoroja, mitkä kestivät muistaakseni klo 19 saakka, tiskissä saattoi joku vuoro kestää myöhempäänkin.

[QUOTE="vieras";25880367]mä en nyt ymmärrä? Jos menet töihin aikaisin aamulla niin ethän sä silloin ole saattamassa lastasi kouluun, vaan olet nimenomaan 8-9 maissa töissä? Eikö sulle pikemminkin sopisi sellainen työ, joka alkaa n.klo 10 kun lapsi on saatu saatettua sinne kouluun? Miten lapsi selviää koulusta kotiin jos ei selviä itse kouluun? Haetko hänet? Jos haet, niin tuskin löydät sellaista työtä, jossa työaika olisi lyhyempi kun 1.luokkalaisen koulupäivä...(eli siis aamulla ehtisit viedä lapsen kouluun ja iltapäivällä olisit jo hakemassa 12-13 aikaan...)
Sinuna opettaisin lapsen kulkemaan koulumatkan itse, tai hankkisin lapselle koulutaksikyydin jos matka kerran on pitkä ja lapsi ei ole kykenevä sitä itse taittamaan.[/QUOTE]

Mies pääsee viemään 8-9 aamuna,mutta 10 aamuna ei:(

Yhteistyössä