Millaiset vaatteet on tarpeeksi juhlavia häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Iltapuku- mitäs se käytösopas sanoikaan sen käytöstä?
Eikös nämä pukujutut ole kanssa koodattuja jotenkin kellonaikoihin tms?

No se kuuluu tietysti iltajuhlaan. Eli ei niihin perinteisiin suomalaisiin häihih, joissa juhla alkaa jo iltapäivällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
No kyllä mulla on jotain muuta kuin ruudullinen navettaessu päälläni. Enkä sillä Jartsan ruutupaidallakaan miestäni päästäisi paitsi jos se silkkisenä lähietäisyydeltä näyttää juhlavalta.

Ai tämäkö on se ruudullinen navettaessu?

http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?pid=037682&oc=7

No jos joku tuossa mekossa meinaa tosissaan lähteä häihin, niin jo on aikoihin eletty! Käytättekö te muutenkin samoja vaatteita arkena ja juhlissa? Tai mitä jos vain pukeutuisi reimatecciin kaikkialle (juu, niihin kyllä löytyy rahaa, vaikka juhlavaatteista 80 e on jo liikaa)?

kertokaas sitten mistä tälläinen epätoivottomasti laihdutta jätti suuri löytää itselleen juhlavaatetta joska saa olla varmasti kokoa xxxxxxxxxxl B) Joo ja pään aukomiset voi jättää sitten kirjoittamatta. Sairasta tautia johon tämä liikalihavuus johtuu ja koko ajan yritän saada painoa alas.

Alkuperäinen kirjoittaja o tempora:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
No kyllä mulla on jotain muuta kuin ruudullinen navettaessu päälläni. Enkä sillä Jartsan ruutupaidallakaan miestäni päästäisi paitsi jos se silkkisenä lähietäisyydeltä näyttää juhlavalta.

Ai tämäkö on se ruudullinen navettaessu?

http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?pid=037682&oc=7

No jos joku tuossa mekossa meinaa tosissaan lähteä häihin, niin jo on aikoihin eletty! Käytättekö te muutenkin samoja vaatteita arkena ja juhlissa? Tai mitä jos vain pukeutuisi reimatecciin kaikkialle (juu, niihin kyllä löytyy rahaa, vaikka juhlavaatteista 80 e on jo liikaa)?

Juu no minä kyselin toisessa ketjussa että voisiko tuollaisen laittaa. Ja kyllä löytyy Reimatecciin rahaa, kun se tulee lapselle ja pukua käytetään monia satoja kertoja, kun taas juhlapukua kerran. Ja vasta olin juhlissa, jossa oli tunika ja hame. Ei ainakaan kukaan halveksien katsonut. Ja tunikaa ja hameita käytän kyllä muutenkin. Ja esim. 80 euroa on liikaa, sehän on viidesosa mun kuun tuloista! Siihen vielä bensat, majoitus, lahja, alkoholit niin tulee kyllä häille hintaa. Huh huh.