Millaiset välit sinulla on anopin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallup

Vieras
Itse olen ihan väleissä,mutta en kyllä halua viettää mitään shoppailureissuja yms anopin kanssa.Jotenkin pelkään että möläytän jotain ja sitten se pahoittaa mielensä kun on niin herkkä. Jotenkin myös ajattelen,että kaukana asuva äitini voisi pahoittaa mielensä jos luuhaisin anopin ja vauvan kanssa ostoksilla kaikki viikonloput..

Hyvät.
Anoppi käy meillä useita kertoja viikossa, kun asutaan nyt lähekkäin. Ja joskus käydään kaupoillakin.

Mullakin on joskus huonoa omaatuontoa oman äitinä suhteen, joka asuu vähän kauempana, mutta kyllä me sielläkin viikottain käydään ja ollaan sitten pidempään kerrallaan.
:)

Todella hyvät.
Voisin lähteä kaupoille anopin kanssa koska vain ja kuinka usein.
Anoppilassa käydään vähintään kerran viikossa,joskus useammin jos ehtii.
Vanhempieni luona käydään kerran viikossa,nähdään useammin.
Appivanhemmat asuu 15km päässä ja omat tuossa kilsan.

Mulla hyvät välit anoppini kanssa.Käy melkein joka päivä kylässä ja auttaa vauvan hoidossa että itse pääsen opiskelemaan kun mies töissä.Kuljettaa mua ja poikaa autollaan esim lääkäriin,neuvolaan tms.kun minulla ei ole omaa autoa vaan meillä vain 1 auto joka miehelläni.

ihan hyvät välit. Välissä satoja kilometrejä, niin nähdään harvemmin, eikä nyt kauhean läheisiä olla. Ei ole anoppikaan hirveästi "minun tyyliseni" ihminen, itse asiassa appiukon kanssa meillä on enemmän puhuttavaa keskenämme. Ja mä luulen, että anoppi puhuu meistä peetä selkämme takana tyttärensä perheelleen, aivan kuten puhuu tyttärensä perheestä peetä meille.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jotenkuten toimeen tullaan. Appiukosta en tykkää pätkääkään!

Asuvat valitettavasti erittäin lähellä (n.2km päässä) ja ravaavat iltakävelyllä lähes joka päivä kun asumme niin sopivan reippailumatkan päässä ..tana

Ei kovin hyvät. Inhoan anoppiani, enkä usko hänenkään minusta niin välittävän vaikka mielisteleekin välillä... Olisin onnellinen, jos ei tarvisi olla missään tekemisissä kyseisen naisen kanssa!

Jotenkuten toimeen tullaan. Appiukosta en tykkää pätkääkään!

Asuvat valitettavasti erittäin lähellä (n.2km päässä) ja ravaavat iltakävelyllä lähes joka päivä kun asumme niin sopivan reippailumatkan päässä ..tana

Meillä asuvat kirjaimellisesti tien toisella puolella :D

Hyvät välit kuitenkin on. Joskus tietty ärsyttää.. :)

Mulla ihanat appivanhemmat.Kuuntelevat minun huolia ja aina olllut sellainen olo ,että olen "yksi lapsista".Appiukossa tulee kännissä hivenen kipakka joten niitä tilanteita yritän vältellä.

Näennäisen hyvät. En pidä ihmisestä ollenkaan, mutta miehen ja lasten takia yritän pitää välit kunnossa. Yhteenkin ollaan otettu joitakin kertoja. On vähän yksinkertainen, empatiakyvytön ja täysin sokea omille puutteilleen. Nostaa itseään jalustalle, vaikka mitään edellytyksiä siihen ei ole.

Ja appiukko on humalassa aivan sietämätön.

Yhteistyössä