Millaiset välit sulla on sisaruksiisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti X
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neiti X

Vieras
Meitä on neljä lasta, kolme tyttöä ja yksi poika. Nuorin siskoista kokee ehkä minut jotenkin kilpailijaksi ja välimme ovat aika huonot. Kaiken pitää olla hienompaa ja parempaa. En ole kateellinen, päinvastoin, mutta ärsyttää se yletön leuhkiminen. Muiden kans on hyvät välit ja soittelemme viikottain. Entäs teillä muilla?

Mulla 3 siskoo ja 5 veljee. Yhteen siskoon välit hyvät ja läheiset, kahteen ihan ok tosin aika etäiset. Toinen näistä siskoista on kateellinen asiasta kuin asiasta muille sisaruksilleen. Kaikkiin muihin veljiin ihan ok suhde paitsi yhteen joka on pilannut meidän muidenki sisarusten sekä äitimme elämän törppöilyillään. Häntä kohtaan tunnen lähinnä vain vihaa ja sääliä.

hyvät on noin yleensä. veljeni on vain joskus tosi hassu. sillä pitää kas olla aina kaikki viimisenpäälle, eikä "ota" tosissaan mua jos mä en jaksa niin murehtia kaikesta pinnallisesta. vaihtaa kaveripiiriäänkin aina vähän sen mukaan kuka on cool. ärsyttävää tosissaan!! :kieh:
kasvais aikuiseks!

mulla on 2 siskoa ja 1 veli,kaikkiin hyvät välit.
isosiskon kans soittelemme melkein päivittäin mutta pikkusiskon kans vähä harvemmin ja velipojan kans soittelemme tosi harvoin..veli on semmonen hiljanen hissukka että ei se etes kyläile pyytämättä!
mutta hyvät välit kaikkiin.isosiskon kans tosin kaikista sisaruksista riidellään eniten,johtuukoha se siitä et meillä on vain vuosi ikäeroa vai mistä,mutta riidat ei kestä päivää kahta kauempaa! :whistle:

Ja näillä, joilla kaikki pitää olla viimesen päälle, on velkaa ja vippejä sinne sun tänne. Meidän tapauksessa vanhemmat pelasti velkakierteestä, luulis, että ois oppinu elämään "suu säkkiä myöten", mut ei.

Kaksi siskoa ja toinen on vielä kaksoissisko joten häneen on tosi läheiset välit. Isosiskoon on kanssa hyvät välit, mutta ollaan vähän eri planeetalta :D

Eli kaikin puolin hyvät kumpaankin =)

Mulla on sisko, ja välit on ihan parhaat. Ei oo esim. mitään mistä ei voitais puhua jne. Soitellaan varmaan päivittäin ja nähdäänkin useamman kerran viikossa, kun nyt asuu samalla paikkakunnalla toistaiseksi.

Kaks siskoo ja kaks veljee, siskot on ihan ok, toiseen heistä aika läheiset välit. Veljet on no, en haluaisi kenelllekkään sellaisia veljiä. Morjestan kun vastaan tulee, mutta ei muuta. Emme kyläile, emme soittele, jos ei tule jotakin yhteistä intressiä esim. äiti puheeksi. Voisin hyvin elää ilman veljiäni. Olen saanut hävetä heitä lähes koko ikäni.

kaksi siskoa minun lisäksi.. hyvät välit on :) nuorempi kun olin niin tappelin keskimmäisen siskon kanssa melkein koko ajan, mutta onneksi ei enää. nyt kaikki hyvässä sovussa.

Minulla on aina ollut todella läheiset välit siskooni, joka on lähes 12 vuotta vanhempi. Rakas "muinaismuisto" on villatakki, jonka hän on neulonut minulle, kun sai tietää äidin odottavan vauvaa. Siis 11-vuotias neuloi hyvin ohuesta langasta kauniin villapuvun, jonka housut ovat matkan varrella mystisesti kadonneet (ehkä silloin, kun pidin pukea nukellani). Toiseen siskoon, joka oli liki 10 vuotta vanhempi eivät välit koskaan olleet yhtä läheiset, mutta tällä siskolla oli isompana minuun läheisemmät välit kuin häntä pari vuotta vanhempaan siskoon.

Yhteistyössä