Millaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
Millaiset hiukset haluaisit?
Silmälasit haluaisit?
Millaisen takin haluaisit?
Millaisen hameen/housut haluaisit?
Millaisen käsilaukun haluaisit?
Millaiset kengät haluaisit?

Lisäksi voit alle laittaa asusteita enemmänkin kuten esim. kello, kaulakoru..

Linkitä kuvat ylläolevassa järjestyksessä, kuvien pitää mahtua kokonaisuudessan rúutuun eli ei hillittömän isoja! Hauskaa, jee jee. :D

Millaiset hiukset haluaisit? Samat mitkä minulla oli pari vuotta sitten, eli ihanat. Perseeseen asti pituutta ja paksuutta paljon.
Silmälasit haluaisit? En halua rillejä.
Millaiset kengät haluaisi? Pitkävartiset nahkasaappaat.
Millaisen takin haluaisit? Mustan pitkän villakangastakin.
Millaisen hameen/housut haluaisit? Villakangashameen.
Millaisen käsilaukun haluaisit? Minulla on kaunis pieni nahkalaukku, en halua uutta.

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
image001.jpg

Silmälasit haluaisit?

En haluaisi laseja!

Millaiset kengät haluaisi?
1335137_d47875240f_m.gif

trippjkt.jpg

HO141_HO141_200x200.jpg

NL138_NL138_200x200.jpg

Linkitä kuvat ylläolevassa järjestyksessä, kuvien pitää mahtua kokonaisuudessan rúutuun eli ei hillittömän isoja! Hauskaa, jee jee. :D

Jtn tuollaista, otin summamutikassa kuvat :D

Mäkin oon tosi tylsä enkä jaksa alkaa ettimään kuvia... :kieh:

Hiukset kun tästä kasvaa vielä kolmekymmentä senttiä eli sen mitä niistä (ja enemmänkin) vuosi sitten kesällä pätkäisin, niin hyvä on...Paksuutta löytyy ja värikin ok kun tulee purkista eli pitkät ja tummat ;)

Silmälaseja inhoan, pidän mieluiten piilareita eli en uusia rillejä tahdo (paitsi ehkä pitäis kun vanhat hajoaa jo liitoksistaan)

Kengät: pitäis löytää saappaat/saapikkaat missä on korkoa mutta ei liikaa/liian kapea (ei kuitenkaan tolppakorkoa) koska taitan muuten nilkkani. Mutta lähinnä bilekengiksi :p Mustat. Mä vaan en tahdo löytää mieleisiä mistään ja varsinkin kun pohkeet on niin paksut ettei mene sitten jalkaan siitä jos muuten olis kiva :ashamed:

takille ei ole tarvis, pari paitaa sen sijaan ei olis paha: neule jossa iso poolokaulus, pitkä malli, sekä iiiso huppari ihan tavis collegea esim. jollain tekstillä mutta siis mukavan väljä (noitakaan en löydä mistään oikeissa väreissä jne)

hame/housut:?

Käsilaukku: sekä bilelaukku jossa jokin juju että kouluun isompi veska samoilla vaatimuksilla hakusessa. nettiputiikkeja saa laittaa. mä oon antanut ittelleni luvan ostaa joululahjoja koska en niitä kerran pukilta saanut :snotty:

Silmälasit haluaisit?
Millaiset kengät haluaisit?

omat tietysti,en olisi enää itseni jos muuttaisin hiukseni.
haluaisin luopua noista silmälaseista, miinuslasit pienentävät oikeasti suuret silmäni. en haluaisi rillejä ollenkaan.
haluaisin kalliin turkistakin, niin voisin sitten myydä sen tai pitää, kettua saisi olla, vaikkapa.
hameen... en osaa pitää hameita. housut... vaikka farkut
kengät... korkeilla koroilla mustaa nahkaa, sandaalit ja timantteja joukkoon.

:laugh: :laugh: :laugh:
Tuosta alimmaisesta kuvasta muistui mieleen taannoinen illanvietto :whistle: . Pilkku tuli ja mun piti treffata kaveri jossain rautatieasemaa liki, piti mennä syömään.. Siinä sitten tallusteltiin eteenpäin ja meidän viereen tupsahti mies autonsa kanssa. Seurasi mua aina ruokapaikkaan asti, parkkeerasi auton ja tuli avaaman mulle oven :xmas:
Sanoi, että varaa paikan mulle sillä aikaa kun jonotin tilaamaan. Se oli sellainen ihan kivannäköinen, bodattu, pitkä, aasialaissyntyinen mies mikä yritti miuta vongata matkaansa :xmas: Mutta sillä oli tuollainen vuittonin vyötärölaukku lanteilla :D

Se oli sellainen ihan kivannäköinen, bodattu, pitkä, aasialaissyntyinen mies mikä yritti miuta vongata matkaansa :xmas: Mutta sillä oli tuollainen vuittonin vyötärlaukku lanteilla :D

:o :x

Tiputtaa muuton aikas paljon pisteitä jos joku erehtyy jutulle vyölaukku lanteilla... :whistle:

Millaiset hiukset haluaisit? Tällaiset kuin nyt ovat, olen erittäin tyytyväinen hiuksiini, jotka ovat pitkät,suorat, tosi paksut ja sileät..ainoa asia, jonka muuttaisin niissä, olisi se että olisivat luonnostaan blondit :) huomenna menen kampaajalle leikkaamaan sivuotsiksen ja kerrostan latvoista, sitten on perfect! ;)
Silmälasit haluaisit? Nykyiset on hyvät.
Millaisen takin haluaisit? en tiedä, tykkään mustasta villakangastakistani.
Millaisen hameen/housut haluaisit? pillifarkut.
Millaisen käsilaukun haluaisit? joku peessi laukku, johon mahtuisivat koulukirjat.
Millaiset kengät haluaisit? ostin juuri hienot mustat saapikkaat.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Millaiset hiukset haluaisit? Tällaiset kuin nyt ovat, olen erittäin tyytyväinen hiuksiini, jotka ovat pitkät,suorat, tosi paksut ja sileät..ainoa asia, jonka muuttaisin niissä, olisi se että olisivat luonnostaan blondit :) huomenna menen kampaajalle leikkaamaan sivuotsiksen ja kerrostan latvoista, sitten on perfect! ;)
Silmälasit haluaisit? Nykyiset on hyvät.
Millaisen takin haluaisit? en tiedä, tykkään mustasta villakangastakistani.
Millaisen hameen/housut haluaisit? pillifarkut.
Millaisen käsilaukun haluaisit? joku peessi laukku, johon mahtuisivat koulukirjat.
Millaiset kengät haluaisit? ostin juuri hienot mustat saapikkaat.

Sulla on oikeesti joku fetissi sun omiin hiuksiin :O

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Se oli kuulemma niin trendikästä :laugh: :laugh: :laugh:

Niin ja onhan se kätsy, rahat ja puhelimet ja kaik tarpeellinen kopelointietäisyydellä ja tanssintuiskeessa sen laukkuosan voi kiskaista selkäpuolelle...

Sen vyötärönympärys niihin hartioihin verrattuna oli aika minimaalinen. Valkoiset siistit, puuvillaiset housut, musta, tiukka t-paita päällä. JOO t-paita (vaikka plussaa onkin niin..) :o :D :D Ja se vyölaukku :xmas: :laugh:
Mut onhan se kätevä peli, siinä oli tosi makee vyö. Taisi olla nahkaa, sellainen paksu :D Ja se vyölaukku oli juuri sen vyön levyinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

Älä ny :whistle:

Ja mitäs pahaa siinä on, jos on tyytyväinen hiuksiinsa? Se on ainoa piirteeni, johon olen täydellisen tyytyväinen. Mulla on hyvä tuuri, koska on luonnostaan paksu tukka ja tykkään myös siitä, että ovat suorat. Miksi pitäisi valehdella, etten tykkää hiuksistani, kun kerran pidän niistä?

Ja mitäs pahaa siinä on, jos on tyytyväinen hiuksiinsa? Se on ainoa piirteeni, johon olen täydellisen tyytyväinen. Mulla on hyvä tuuri, koska on luonnostaan paksu tukka ja tykkään myös siitä, että ovat suorat. Miksi pitäisi valehdella, etten tykkää hiuksistani, kun kerran pidän niistä?

Eieiei...Tuo ylitsevuotava kehu on vaan niin tramaattista.

Hyvä kun olet tyytyväinen :) .

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

Älä ny :whistle:

Ei tarvi valehdella, mutta kaikki täällä jo tietää millaiset hiukset sulla on :D

Yhteistyössä