Millaisia hiuksia teidän pojilla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Meidän 3v on menossa parturiin pitkästä aikaa. Mä olen hitusen kyllästynyt tuohon perusleikkaukseen jonka parturi sille aina tekee. Tekisi mieli vähän vaihtaa jätkän tyyliä kun se vielä antaa mun päättää. :whistle:

Linkittäkääs mulle kuvia omien poikienne hiuksista tai muuten kivoista hiustyyleistä. :wave: Mä googlettelin jo vähän mutta ajattelin kokeilla vielä täältä.

Mä en viitsi alkaa tuota koneella vedellä. Pojalla on niin mahtava paksu ja nätti tukka että haluan sille kampauksen jossa paksu tukka pääsee oikeuksiinsa. Turhamainen mä. :D Mutta kun itsellä on superohuet hiukset niin pitää sitten ottaa noista ilo irti.

Mä tykkäisin kasvattaa tolle heviletin mutta mies ei innostu. :snotty:

Meillä on pojalla kans tosi paksu tukka ikäsekseen ja hänelle on parturis leikattu sellanen malli että on edestä lyhyt etutukka ja takana menee kerroksittain että on niskasta lyhyt ja päältä pidempi.Poika siis 3-v.

Pojalla on ikää kohta 1½v ja mua vähän pistää ärsyttään kun sitä luullaan tytöks kun on pitkä tukka.. Oikeen semmonen hulmuava ja takatukka kihartuu.. :D Ei vaan raaskis vielä sitä leikata ja millai sen ees leikkais sitten. Mä en haluu mitään "pottakampausta.." :whistle:

Irokeesikin olisi hauska mutta mies on liian konservatiivinen siihen. Ei tajua että hiukset kasvaa takaisin. Tietysti voisi tehdä vähän pehmeämmän mallin ja jättäisi sivuille vähän hiusta eikä vetäisi ihan kaljuksi...

Tai sitten joku kerroksittainen pehko voisi olla kiva myös.

Meidän 6v pojalla ollut 3 vuotta sellanen tyylikäs "pottakampaus", sopii nimenomaan paksulle tukalle. Eli aika ylhäällä, korvien ja kulmakarvojen yläpuolella, se raja, jonka yläpuolella siis tasapitkää, ja korvallisilta ja niskasta koneella ja takaraivolta vähän kerroksittain lyhennetty. Tosi nätti, mutta kaipaa siistimistä 2 kk välein kun ainakin meidän pojalla kasvaa tukka kohisten. Tulee hyvin esiin sekä paksu tukka että kasvonpiirteet, eikä ole liian kuuma kesällä.

Tuosta toukkakuvasta näkee pojan pehkon. Pitäis viedä parturiin vielä ennen 2v. synttäreitä kuun lopulla. Mut mietityttää vaan et antaako poika leikata hiuksiaan vai meneekö parturointi ihan pieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Tuosta toukkakuvasta näkee pojan pehkon. Pitäis viedä parturiin vielä ennen 2v. synttäreitä kuun lopulla. Mut mietityttää vaan et antaako poika leikata hiuksiaan vai meneekö parturointi ihan pieleen.

Meidän jätkä oli 1v kun kävi ensimmäisen kerran parturissa. Hyvin meni. Kannattaa ottaa lahjuksia mukaan. :D