S
sh-äiti
Vieras
Juuri kylppäriremppa valmistunut ja hakusessa nyt jotain säilytyssysteemejä suihkushamppoille yms. Millaisia ideoita teillä on? Ei hirveesti viitsisi reikiä alkaa seiniin porailemaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Koziolin muoviset korit imukupeilla
Alkuperäinen kirjoittaja ----:Mulla on kulmahylly, joka kiinnittyy tangolla lattiasta kattoon. Ei tartte porailla reikiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Koziolin muoviset korit imukupeilla
Tämäntapaisia olen katasellut mm. hobby hallista. Mutta mietin että kestääkö ne seinässä, vain joutuuko jatkuvasti sampoita keräämään lattialta?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Koziolin muoviset korit imukupeilla
Tämäntapaisia olen katasellut mm. hobby hallista. Mutta mietin että kestääkö ne seinässä, vain joutuuko jatkuvasti sampoita keräämään lattialta?
Hyvin pysyy, ei joudu keräilemään.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Koziolin muoviset korit imukupeilla
mä oon miettinyt myös sellaisia kun ei raaskisi porailla tuohon seinään.Todellako ne pysyy??Vaikka olisi täys kuormitus päällä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Koziolin muoviset korit imukupeilla
mä oon miettinyt myös sellaisia kun ei raaskisi porailla tuohon seinään.Todellako ne pysyy??Vaikka olisi täys kuormitus päällä
Sitä mietin todella, kun meillä niissä hyllyissä ei todellakaan ole vain yhtä shampoo ja yhtä suihkusaippuapulloa vaan kyllä niitä on monta. Tänään rautiasta kävin katselemassa hyllyjä ja kyselin juuri näitä imukuppisysteemejä, heillä ei ollut ja myyjä epäili niitten kestävyyttä. Sanoi toki että ei hänellä itsellään ol niistä kokemusta. Kiva täältä lukea kuitenkin jokun käyttäjän positiivinen kokemus näistä hyllyistä Hobbarilla oli aika kivoja hyllyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä ostin clas ohlssonilta sellaset imukuppi jutut, mutta ne ei kyllä pysyny kiinni. Joka päivä sai keräillä purkkeja lattialta. Nyt oon kans ajatellu hommata tollasen nurkkahyllyn jossa on se tanko katosta lattiaan.