Millaisia korvakoruja n.30-vuotiaat käytätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallubbia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nappi-korvikset on useinmiten korvissa. Siis niissä korviksissa on hopeiseen pohjaan liimattu punaiset paidannapit. Mies löysi joululahjaksi jostain piendesignputiikista ja olen täysin rakastunut näihin. Nyt huomasin yhdellä kaverilla samanlaiset, mutta siniset.

Vaihtelevasti kultaisia sydänkorviksia,hopeisia kivellisiä nappikorviksia kirkaat,vaaleansiniset tai violetit kivet ja kalevala pronsisia talonsydän korviksia,joskus hieman isompia renkaita,jossa punaiset koristeet.

Mulla on korvissa yhteensä 9 reikää joista kolme on rustossa. Niissä on tällä hetkellä kultaaset napit, kaksi sydäntä ja yks kivellä.

Molemmissa korvissa on alhaalla kolme reikää ja laitan korvikset niin, että sopivat toisiinsa. On kultaasta ja hopiaa. Sydämiä, palloja, renkaita. Mutta voi olla myös pinkkejä, violetteja, mustia jne. korviksia. Jotkut korvikset on hyvinkin isoja, hipovat hartioita.

Mm. tällaisia
D16354.jpg

Käytän klassisia helmikorvakoruja tai muuten siroja nappeja. Myös hopeiset Chanel-korvanapit usein käytössä. Kultaa en käytä ikinä enkä liioin mitään roikkuvia ja isoja, joita joskus parikymppisenä käytin paljonkin.

Mulla on korvissa melkein aina miehen ostamat pienet timanttinapit. Toisessa korvanlehdessä on 3 reikää, mut tuskin koskaan pidän noissa "ylimääräisissä" rei'issä mitään.

Pilettämään ripustan sit kyllä usein jotkut isot killuttimet ja siirrän noi timantit noihin ylempiin reikiin.

ikää mulla 35v.

Yhteistyössä