Millaisia kukkayhdistelmiä pistät tänä kesänä ruukkuihin?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Millaisia kukkayhdistelmiä pistät tänä kesänä ruukkuihin? Millaisia väriyhdistelmiä?

Itse luotan valkoisen-vaaleanpunaisen-violetin voimaan. Punainen olisi jees, mutta kukkavalikoima on tosi vähäinen (en pidä oranssiinvivahtavasta)

Ruukuissa on tänä kesänä mulla pääsääntöisesti korkeana kasvina joko daalia tai kärhö, kaverina gladioluksia ja/tai kosmoskukkaa sekä lamoavana miljoonakelloa tai lumihiutaletta. Pidän välivuoden pelargonioista ja sääkukista. No johonkin ruukkuun vielä tulee jotain muuta, mietin jos löytäisi kivoja värejä neilikoita/leijonankitoja/tms itselle uutta ja kai minä kuitenkin ostan varmoja markettoja.

Ainakin 15 isoa ruukkua ja 3-4 parvekelaatikkoa tulee täytettyä tänä kesänä. :)

mä en tiedä vielä muuta kun et tulee ainakin pensaskrassia :D

eniten mua kiinnostaisi mistä saisi suht halvalla jotain PAINAVIA isoja ruukkuja / patoja tms mitkä ei heti lähtis tuulenmukana... asutaan niin tuulisella paikalla, että täällä menee trampoliinitkin tuulen mukana :kieh:

laita kiviä ison ruukun pohjalle? Itse ostan kevyitä ruukkuja, jos megaisoja ostan. Isoimmat on mulla lähes metrin halkaisijaltaan ja en minä sellasta edes kantaisi tyhjänä talveksi suojaan. Mutta saa olla aika puhuri että normiruukku minnekkään lähteee, siis sellainen vaikka 40senttinen. Pienempiä en mielläni osta, kun multatilaa ei ole kunnolla.

Yhteistyössä