Millaisia ne kolmasta siideristä humaltuvat ja örveltävät ovat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Keitä ne oikeasti ovat, ne jotka sanoivat muista naisista tai jopa miehistään, että yhden oluen/siiderin voi ottaa lapsen aikana mutta mitään örveltämistä eivät salli (ja siinä viittaus kolmeen juomaan)?

En oikeasti jaksa niitä jotka alkaa kolmen juoman jälkeen hihittelemään ja mm. pussailemaan toisia naisia. Avarilla tekisi mieli vetää päin näköä :D

Örveltämisestä en tiedä mutta luulisin että eivät ainakaan ole juoppoja jos kolmesta humaltuvat. Normaali ihminen humaltuu tuosta määrästä mutta alkoholisti ei. Sinulla lienee itselläsi ongelma koska kolme ei tunnu missään?

Minä. 48 kiloinen nainen, joka juon ehkä kerran viidessä vuodessa. Humallun, mutta en sentään örvellä. Ne on eri asioita. Mulle tulee jo lievä krapula jos vetäsen kolme lonkeroa huiviin nopeasti, laivalla kokeiltu on. Se meriaamiainen ei sit enää oikeen maistunut.....

Varmaan aika vähän alkoholia käyttäviä, pienikokoisiakin ehkä. Tosin sitten on niitä ihmisiä, jotka puoliksi esittää sitä humalaa kun vähän kihahtaa päähän. Just sellasia ihihihi anna pusu oot rakas ihanaa hihi sori oon vähän humalassa.

Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla pienikin alkoholimäärä kihahtaa päähän helposti. Mutta eikös se ole niin parempi? Kun yksi siideri riittää, niin se tulee edulliseksikin. Miksi juoda enempää, kun vähemmänkin pärjää.

Yhteistyössä