Millaisia "oireita" teillä on ollut ennen synnytystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandrine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sandrine

Jäsen
24.10.2011
117
0
16
Siis oletteko huomanneet (silloin tai jälkeenpäin) joitain "oireita" esim. paria päivää/viikkoa ennen synnytystä? Muistan jonkun joskus sanoneen että oli käsimättämättömän huonolla tuulella/kiukkuinen edellisenä päivänä ennen synnytystä..Ja oli synnyttänyt muistaakseni 3 kertaa ja huomannut aina tämän saman. Ja jostain luin että maha "laskeutuu" alemmas n. viikkoa ennen. Onko teillä ollut mitään tai oletteko kuulleet vastaavia juttuja joista voisi vähän "ennustaa" milloin alkaa tapahtua?

Mulla ei ollut mitään oireita. Ärsytti, kun ihmiset kyseli, että onko mitään "tuntemuksia", en mä edes tiennyt että mitä sellaisten tuntemuksien pitäisi olla. :D Ei yhtään supistusta, ei mitään. Stten meni lapsivesi ja lapsi olikin maailmassa 7 tuntia myöhemmin. :)

Heh, mulla vauveli laskeutui jo rv 27 alas jolloin maha valahti kun roikkuva pussi. Eli ei tuosta ainakaan kun synnytin täysillä viikoilla. Lisäksi oli monta viikkoa edeltävästi aivan mielettömän paljon valkovuotoa, eli ei siitäkään. Ei ollut oireita kertakaikkiaan. Supistuksista sairaalaan ja sitten syntyi.

Mulla vauvat laskeutuneet jo viikkotolkulla ennen synnytystä, eli sen puolesta ei mitään. Limatulpan irtoamisesta olen arvannut että lähtö on lähellä. Muutama päivä siitä synnytykset ovatkin käynnistyneet. Alaselkää on myös jomottanut ja paineentunne lantion sisällä on ollut valtaisa paria päivää ennen.

Mulla vauvat laskeutuneet jo viikkotolkulla ennen synnytystä, eli sen puolesta ei mitään. Limatulpan irtoamisesta olen arvannut että lähtö on lähellä. Muutama päivä siitä synnytykset ovatkin käynnistyneet. Alaselkää on myös jomottanut ja paineentunne lantion sisällä on ollut valtaisa paria päivää ennen.

Huomaako sen varmasti et milloin se limatulppa irtoaa? Vai voiko se mennä vähän niinkun ohi :) Ja kuinka paljon aikaisemmin se on irronnut?

Niin, ajattelinkin et varmaan aika harvalla on ollut mitään oireita mistä olis voinu tietää. Oli pakko kuitenkin yrittää ;) Jännittää et millonkohan tää vauva putkahtaa maailmaan vaikka laskettuun aikaan onkin vielä vähän päälle kuukausi. Jotenkin kuitenkin tuntuu siltä et se tulee sieltä ihan lähiaikoina..en osaa selittää miksi.

Mulla alko tulppa irrota 2vrk ennen ja tuli terävää kipua tonne kohdunsuun alueelle. käynnistymistä edeltävänä iltana tyhjeni suoli ja ravasin huussissa. Mulla jotenkin maha oli niiin täynnä vauvaa että laskeutumista en mahasta huomannu vaikka pää oli jo alhaalla jne.

limatulppa irtosi 2pvä ennen synnytystä, 1pvä ennen synnytystä tuli aivan jotain käsittämättömiä suppareita ja seuraavana aamuna lähin sairaalaan kun en voinut liikkua kivuilta ja poika synty klo 21.55. samana pvä:nä

mä olin sinä päivänä ihan tajuttoman väsynyt, nukuin tosi pitkään, jaksoin vähän aikaa touhuta ja menin takasin nukkumaan. illtapäivällä alkoi supistella ja iltaan mennessä sen verran tiheetä että lähdettiin sairaalaan ja lapsi syntyi aamuyöstä...

Ei mitään. Paitsi niitä supistuksia. :) Joista ensin aattelin että kuitenki harjotussupistuksia.

Limatulppaklöntti lähti 2 viikkoa ennen synnytystä. (Lääkärin ronklaamisen jälkeen.)

Yhteistyössä