Millaisia unia näette??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "SINderella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"SINderella"

Vieras
Nyt kun tuli tuo unijuttu puheeksi niin kertokaa ihan yleisesti millaisia unia näette!?

Mulla ei ole vielä ajokorttia, enkä ole ajanut autolla kuin pari kertaa joskus ihan teininä. Näen usein unta et mulle tulee joku hätä tai takaa-ajo jossa mun on pakko mennä ajamaan autolla ja oon ihan paniikissa mut sit osaankin ajaa jotenkin polkimia rämpyttämällä :D

Sit mulla on pari unta jotka oon nähnyt moneen kertaan, saattaa olla joku vuosikinväliä ja aina seuraavalla kerralla enemmän ja taas enemmän unesta. Ekassa unessa olin isolla lumivuorella jonka meidän isä aina kun olin, aurasi traktorilla pihalle et me voitiin laskea mäkeä. Niin tosiaan olin siellä vuorella ja yhtäkkiä se halkes kahtia ja siihen tuli ihan järkyttävä kuilu ja tipuin sinne ja yleensä heräsin siinä vaiheessa kun aloin tippua mutta sitten aloin nähdä uneen jatkoa jossa tipuin ja tipuin kunnes olin kuilun pohjalla ja siellä oli höyheniä ja köysitikkaat joista vaan kiipesin ylös :DD

Toisessa olin niinkuin pleikkaripelissä ja mä snoukkasin hiekkadyyneiltä toisille. Ne oli sellasia kaaria niinkuin skeittirampit ja aina sieltä rampin ylhäältä sinkosin tosi ylös taivaalle ja se näytti samalta kuin olis katsellut lentokoneesta ja sit ku aloin tippua tui sellainen tunne niinku olis jossain hyvipuisolaitteessa siis kouras muka mahan pohjasta ihan hulluna ja se tuntu siinä unessa tosi kamalalta. Aamulla kun heräsin oli vatsalihakset hullun kipeet :D

Ihan kaikenlaisia. Mutta jos mietin minkälaisia unia näen useiten niin, monesti näen unta laivamatkasta esim. viimeyönä hytit oli muutettu laatikoiksi joissa maattiin. Sit olen näen usein unta talosta joka on labyrinttimäinen. Painajaisissa joku mies stalkkaa mua ja yrittää tunkea taloon sisälle tai seuraa metsässä, unessa jalat ei toimi tai en saa ovia ja ikkunoita lukittua.

Viimeksi jäi mieleeni uni, josta täällä kerroinkin:

Karhunnahkarumpuani maalattiin verellä ja minä olinkin yksi rummun kuvioista, vanha arapahoe-mies. Kolme muuta intiaanivanhusta oli nuotion ympärillä rummussa ja ojensivat minulle piipun ja toivat biisoninsarvi päähineen ja kertoivat (sanattomasti) säilyttäneensä sitä minua varten, sillä he tiesivät minun vielä palaavan.

Ja seuraavana aamuna posteljooni toi rummun.

Yhteistyössä