Millaisia vaatteita 13-vuotias tyttö pitää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti-65
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti-65

Jäsen
29.02.2008
119
0
16

meidän tytöllä selkäkin aivan paljaana,niin lyhyitä puserot ja avaria,
mielummin näköjään vilustuu,kun laittaa toppahousuja jalkaan,farkuissa kulkee,olkoot miten kova pakkanen.
Onks muilla murheita murkkuikäisen pukeutumisesta?

Meillä 13v poika kulkisi läpi talven toppaLIIVISSÄ.Talvitakit jää naulakkoon.Kun tännekkin viimein ne pakkaset tuli niin aika kova keskustelu käytiin.Toppahousuja ei kuvittelisi edes laittavansa jalkaan.Muuten onneksi jätkien muoti suosii kerrospukeutumista joten eikai tuo palele.

kyllä meillä vähän sama juttu on. 13v tyttö kävelee liian lyhyet paidat yllä ja ei laita kyllä toppahousuja kouluun millään!!! hameet on sentään vielä aika suht pitkät kun ei tykkää pitää minihametta. ja tennarit on ollut koko talven jalassa. että kyll meitä riittää täällä murehtimassa. : :headwall:

Mä olen sanonut ettei ovesta ulos jo paljasta pintaa pitää olla :kieh:
Ostan vielä tytölle vaatetta ja ne ei ole paljastavia,mutta sitten kun isosisko antaa tytölle vaatetta missä napa on paljaana jne olen koittanut sanoa ettei ainakaan kouluun pistä napapaitaa...

Se on kyllä ihan ymmärrettävää, että tuon ikäiset tytöt haluavat pitää vähän paljastavia vaatteita.
Eivät omat tyttönikään enää 11-vuotiaanakaan pitäneet talvella toppahousuja. Farkkujen alle voi ihan hyvin pistää sukkahousut tai välihousut jolloin ei tule kylmä talvellakaan. =)
Paljastavista topeista kannattaa kyllä keskustella ja selittää selkeästi miksi niiden pitäminen ei aina ole hyväksyttävää!

Yhteistyössä