Millaisia VAATTEITA te hieman pyöreät (yli 30-vuotiaat) käytätte ?? *mikä on muotia?

Olemisen riemu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
4 089
0
36
Hämärän rajamailla
Mikä on muotia? Olen viimeiset 4 vuotta pukeutunut tuulipukuun ja kevyttoppapukuun joten vinkkejä otetaan vastaan.

Telkkarista olen huomannut että kauhea kasari on tullut takaisin. En haluaisi pukeutua aivan hirveimpiin kasrirytkyihin koska minusta ne eivät näytä kenenkään päällä kivalta. Eli sellaiset viritykset kun huippumallihaussa tytöillä oli maanantaina päällä haastetehtävässä, eivät tule kyseeseen.

Mistä vaatteet kannattais ostaa? Vero moda ja H&M tekevät mitoitukseltaan niin pieniä vaatteita että sieltä ei välttämättä löydy kokoja. Olen Seppälän ja Lindexin mitoituksessa M ja housuissa 40.

Kuvia ja linkkejä kuviin otetaan mielellään vastaan. Olen tosiaan aivan ulkona siitä mitä pitäisi pukea päälle. Mahaa ja takapuolta löytyy ja selän makkaroitakaan en haluaisi esitellä vaikka en virallisesti olekaan ylipainoinen.

*muoks. Olen lyhyt

Itse käytän kapeita farkkuja ja legginssejä, tunikoita, mekkoja ja "ei liian kireitä" toppeja. Aika nuorekkaasti kmielestäni pukeudun, vaikka vähän pullukka olenkin enkä mikään teinikään enää :)

H&M:lta ja Gina Tricotista löytyy muuten ihan sopivia vaatteita kun vaan osaa etsiä.

Olen M/L/40-kokoinen ja tykkään käyttää paljon legginsejä ja tunikoita esim :)
Varsinkin nyt kesän lähestyessä kun ei tarvitse mitään talvikuteitakaan käyttää niin voi enemmän panostaa vaatteisiin..

Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
no näitä iänikuisia tunikoita...ja aina joku onnittelee tulevasta vauvasta (jota ei siis ole tulollaan) pitäisi varmaankin vaihtaa vähän tyköistuvampaan muotoon.

Eipä ne tietenkään kaikille sovi :) Itse näytän mieluummin vaikka raskaana olevalta kuin - suoraan sanottuna, läskiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Legginssit ja kapeat farkut eivät tule kyseeseen koska olen lyhyt ja minulla on todella paksut pohkeet. :/

Mullakin on paksut pohkeet mutta en anna sen häiritä kivojen vaatteiden käyttämistä :)

Miten hameet? Joku kiva polvienyli tuleva hame ja tyköistyvä toppi?

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Nuo linkkien vaatteet oli kyllä aika kamalia. Käytetäänkö tuollaisia oikeasti? :o

Minä käytän!

Nuo oli aika kasaria. Ainakin ensimmäinen.

Kasari oli ihanaa aikaa! Ei vaan kyllä se taitaa olla niin, että yli kolmekymppisillä tyyli vaihtelee niin paljon, että aika vaikea löytää just sellaista mikä olisi se "tietty" juttu. Kukin tavallaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Legginssit ja kapeat farkut eivät tule kyseeseen koska olen lyhyt ja minulla on todella paksut pohkeet. :/

Mullakin on paksut pohkeet mutta en anna sen häiritä kivojen vaatteiden käyttämistä :)

Miten hameet? Joku kiva polvienyli tuleva hame ja tyköistyvä toppi?

Polvien yli hame korostaa paksuja pohkeita ja saa näyttämään vieläkin lyhyemmältä. Ainakin minut.
Millaisia arkivaatteita käytetään? Onko kaikki vaatteet nykyään niitä tunikoita? Millaiset housut ovat. Kuuluuku housujen vyötärön olla korvissa vai onko vielä muodissa se matalavyötärö?

Nuo linkkien vaatteet oli kyllä aika kamalia. Käytetäänkö tuollaisia oikeasti? :o

Minä käytän!

Ja voisin lisätä vielä, että pukeutuuko joku oikeasti neljä vuotta pelkään tuulipukuun...

No en oikeastaan käynyt missään ja olen ollut kotiäitinä. Ja 4 vuodessa painoakin on tullut sen verran lisää että vanhat vaatteet eivät oikein mahdu. Mulla on yhdet farkut, yhdet mustat kangas housut, pari toppia ja muutama pitkähiainen.

Yhteistyössä