Millaisia vihkisormuksia teillä on...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsio

Vieras
Naimisiin menossa ja en osaa päättää millaisen sormuksen haluan. Kihla on ihan perus kulta rinkula aika paksu joten sen kaveriksi ei kovin paksua voi ottaa ja haluaisin että vihkisormus on se THE SORMUS. Jos jätän kihlan pois ja pidän vain vihkisormuksen sitten on erilainen miehen kanssa, joka ei aio sormusta vaihtaa... Mieli muuttuu ja soruksen olisi tarkoitus kestää loppu iän, kannattaako ottaa joku iätön johon ei kyllästy vai joku erikoisempikin jos sattuu tykkäämään. Voiko olla näin vaikeaa... millaisia sormuksia teillä on ja miten valitsit?

Niin ja
http://www.ozjewel.com/galleria3.html
tuollaiset kihla ja vihki, mutta puolipyöreät sisältä ja sileät päältä kelta- ja valkokultanen parina.
Siellä voi teettää juuri sellaisen kuin haluaa.

Uniikki sormus. Kultasepällä teetettiin molemmille sormukset. Keltakultaa ja valkokultaa ja iso timangi mun sormuksessa ja 7mm leveä. Miehellä sama mutta ilman timanttia ja valkokultaa.

mulla on kihlasormuksena sileä ja vihkisormuksessa on 7 timanttia(1joka päivälle)valko- ja keltakultaa, ja mies osti 5v hääpäivälahjaksi sormuksen jossa on 3 timanttia (lapsia on 3)myös vasemmassa nimettömässä. =)

Sandbergin tähtisumu-sarjasta, 5 timantilla, kulta/valkokulta. Ihana, rakas ja mielestäni ajaton sormus. Kihlasormuksena myös 5 timanttinen, mutta kapea kultainen sormus. Hyvin passaavat vierekkäin.

Minä en timanteista välitä, kihlana leveähkö kultasormus ja vihkisormus on kelta-valkokullan yhdistelmä, jossa röpelöinen kuvio. Miehellä samanlaiset.
Ehkä sit ku täytän 50 voi mies ja lapset ostaa timantteja... :whistle:

Yhteistyössä