Millaista kiinnittymisvuotoa teillä on ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Toiveikas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin yritin tossa toisessa alotuksessa kysellä, et olisinko raskaana, kun mulla tuli 3pvää oviksesta sellasta kirkasta limaa, osittain ehkä vähän beigeä... Ja sitä tuli paljon! Yhden päivän kesti. Mutta en siis tosiaan tiedä, että oliko jotain muuta vai kiinnittymisvuotoa, kun mulla menossa vasta kp20...

[QUOTE="memmu";26202973]Mäkin yritin tossa toisessa alotuksessa kysellä, et olisinko raskaana, kun mulla tuli 3pvää oviksesta sellasta kirkasta limaa, osittain ehkä vähän beigeä... Ja sitä tuli paljon! Yhden päivän kesti. Mutta en siis tosiaan tiedä, että oliko jotain muuta vai kiinnittymisvuotoa, kun mulla menossa vasta kp20...[/QUOTE]

Mulla itselläkin on mielessä, josko olisi tärpännyt.
Mulla alkoi vuoto pari päivää ennen kuukautisia, kaksi päivää tuli runsaammin vuotoa. Sellaista veristä limaa niin paljon, että pari sidettä täyttyi. Sen jälkeen on tuhruttanut ruskeata limaa eikä sidettä ole tarvinnut. Kiitoksia ja anteeksi, tämmöisestä ällöstä postauksesta:) Vuoto on siis ollut välillä ihan syvän punaista, mutta enimmäkseen punaruskeata...