Millaista laatua ovat Molo Kidsin haalarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hallaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on yksi Polaris-haalari ollut kovassa käytössä kaksi talvea ja oli ihan mahtava! Käytönjäljet näkyivät ainoastaan heijastimissa eikä niissäkään pahasti, polvet ja peppu olivat kuin uudet vaikka käyttäjänä 2-3v poika.
Täksi talveksi tilasin molemmille pienille ko. haalarit =)

Meillä on yksi Polaris-haalari ollut kovassa käytössä kaksi talvea ja oli ihan mahtava! Käytönjäljet näkyivät ainoastaan heijastimissa eikä niissäkään pahasti, polvet ja peppu olivat kuin uudet vaikka käyttäjänä 2-3v poika.
Täksi talveksi tilasin molemmille pienille ko. haalarit =)

Pakko peesata. Meillä lähtee nyt toinen talvi kys. merkkisillä haalareilla. Tykkään!

[QUOTE="äiti 44v";22134817]Anna naurun tulla ihan vapaasti :D

Minä jostain syystä en omille lapsilleni osta mitään MOLOA...[/QUOTE]

Onneksi en ole noin pinnallinen :)

Molo tulee muuten kahden ihmisen nimen yhdistämisestä...

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="äiti 44v";22134817]Anna naurun tulla ihan vapaasti :D

Minä jostain syystä en omille lapsilleni osta mitään MOLOA...[/QUOTE]

Oikeesti? Rajoittaako joku ostoksiaan sen mukaan, mitä siinä lukee??? Jos saan hyvännäköisen ja erittäin hyvälaatuisen haalarin lapselleni, niin siinä kyllä saa lukea MOLO. Tuskin kukaan ajattelee, että sillä sukupuolielintä tarkoitetaan. Lapsellista.

[QUOTE="vieras";22134923]Oikeesti? Rajoittaako joku ostoksiaan sen mukaan, mitä siinä lukee??? Jos saan hyvännäköisen ja erittäin hyvälaatuisen haalarin lapselleni, niin siinä kyllä saa lukea MOLO. Tuskin kukaan ajattelee, että sillä sukupuolielintä tarkoitetaan. Lapsellista.[/QUOTE]
Entä jos siinä lukis PENIS? OK sittenkin?

[QUOTE="vieras";22134927]Entä jos siinä lukis PENIS? OK sittenkin?[/QUOTE]

Täytyy sanoa, että jos se lukisi samalla tavalla kuin MOLO MoloKidsin haalarissa, niin ei yhtään väliä. Tiedätkö muuten missä se Molo lukee vaatteessa?

Mutta mä en tykkää että takissa lukisi yhtään mitään merkkiä kissankorkuisilla kirjaimilla. En edes NIKEä tai LASSIEta tai MUSSUKKAa.

[QUOTE="vieras";22134923]Oikeesti? Rajoittaako joku ostoksiaan sen mukaan, mitä siinä lukee??? Jos saan hyvännäköisen ja erittäin hyvälaatuisen haalarin lapselleni, niin siinä kyllä saa lukea MOLO. Tuskin kukaan ajattelee, että sillä sukupuolielintä tarkoitetaan. Lapsellista.[/QUOTE]

No kyllä aika monikin ajattelee. Minä mukaan lukien.

Minä en todellakaan kyrpähaalaria osta ihan tuon nimen vuoksi kun vähemmänkin moloja haalareita on kaupoissa myytävänä.

[QUOTE="äiti 44v";22134977]No kyllä aika monikin ajattelee. Minä mukaan lukien.

Minä en todellakaan kyrpähaalaria osta ihan tuon nimen vuoksi kun vähemmänkin moloja haalareita on kaupoissa myytävänä.[/QUOTE]

Sanotaanko maalla tosiaan miehen sukuelintä moloksi?

Muuten meidän lapsella on Molo Kidsin talvihaalari :)

Jotenkin niin huvittaa keskustelua päivästä toiseen.

Yhteistyössä