Millaista on lapsivesi? Voiko se olla vähän tahmeaa, hajutonta, väritöntä? Vai onko se kuin vettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 38+5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 38+5

Vieras
On aika epävarma olo, kun sellaisia pieniä "lirahduksia" on tuntunut jo viikon ajan, mutta koskaan en ole päässyt näkemään mitä sieltä emättimestä valuu. Sieltä se kuitenkin on tullut. Siteeseen olen huomannut keltaista vuotoa tulleen, joskus tämä vuoto on ollut limaista eli luultavasti valkovuotoa ainakin seassa, mutta varsinkin äsken "lirahti" vähän enemmän tavaraa, makasin sopivasti sängyllä ja tietenkin työnsin käteni housuun ja kokeilin. Oli kädellä väritöntä, vähän tahmaista ja hajutonta mutta enpä vieläkään tiedä mitä oli... No, synnärille olen soittanut useasti, aina toki samaa sanovat eli jos mietityttää niin kannattaa tulla näytille. Ainoa ongelma onkin se, että matkaa on vaivaiset 110km, joten ei välttämättä ihan pienestä viitsisi lähteä.

Kertokaas siis onko lapsivesi "vesimäistä" eli juoksevaa vai voiko olla tahmeaa?

Sellaista vesimäistä hieman vaaleanpunertavaa oli minulla. Mä taisin miettiä silloin, että onko se lapsivettä vai onko minulle tullut jonkinlaisia virtsanpidätysongelmia :ashamed: joten tutkin sitä valkoisen paperin avulla.

jos mahdollista niin laita värilliset (mustat/punaiset/tummat) alkkarit, ilman sidettä. kun lirahdus kuivaan niin jos on väritöntä on se lapsivettä, valkovuoto jättää aina tahran. näin mulle sanottiin joskus

Yhteistyössä