millaista "paikkateippiä" ois olemassa untuvatakiin tulleese

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitsin hitsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hitsin hitsi

Vieras
Onko käsityöihmisiä,jotka kertois mulle oisko missän myynnissä kankaaseen liimattavaa kangas tms. paikkaa??? (siis mun untuvatakkiin tuli rinnuksiin viilto-reikä muutossa kun kannoin tavaroita,en tiedä mistä.....harmittaa,kun ihan hyvä takki...pöllöä sitä oli päälleen laittaa...)

MUT tuli mieleen,että mitä se on jota lasten pukuihin esim.takamuksiin ja polviin voi liimata????

Oiskohan sitä muun värisenä kuin mustana ja mistä sellaista sais??
Vai keksiskö joku jonkun muun hyvän keinon peittää viilto-reikä talvitakissa rinnuksilla????

Meillä sadevaatteisiin liimataan niitä heijastinkankaita, ne ei oo ihan sata varma pysyviä pykkikoneessa, mutta ainahan voi sit liimata uuden ja näyt liikenteessä. Vaalleessa takissa päivänvalossa huomaamaton.

Itsellä tuli myös reikä uuteen untuvatakkiin. Ostin Eurokankaasta siihen juuri sitä teipattavaa kangaspaikkaa. Itsellä takki sattui olemaan musta, mutta oli sitä teippiä monena muunakin värinä. Olen paikkaillut samaisella "paikkateipillä" myös lasten tuulihousuja, tuulitakkeja ja jopa rattaiden kangasta. Hyvin ovat kulutusta kestäneet.

Yhteistyössä