Millaista seksi on, kun mies vie ja nainen vikisee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia

Vieras
Sain ehdotuksen mieheltä, joka tykkää rajuista otteista ja haluaa olla viejänä ja nainen saa vikistä. Hän ei kuulemma kuitenkaan tuota kipua. Mitähän tällainen sitten käytännössä oikein tarkoittaa?

Tekisi mieli kokeille, sillä olen kyllästyt hellään ja välillä kiihkeään perusseksiin, mutten tiedä uskallanko. Mikään masokisti en kuitenkaan ole.

Ensinnäkin homma alkaa niin että mies asettaa kiveksensä otsasi päälle. Tätä sanotaan ns. teabag-startiksi. Sitten hän läpsyttelee löysää penistään naamaasi kunnes penis alkaa seisomaan. Sen jälkeen mies menee taaksesi, painaa jalalla naamasi patjaan, työntää kaksi sormea peräaukkoosi, laukeaa saman tien reisien väliin ja pieraisee.

Ei se satu.

Olen mies ja haluan että nainen vie ja mies vikisee. Sekä sängyssä että suhteen alussa. Odotan, että nainen tekee aloitteen.

Femdom on parasta! I agree... mutta hyvin harva nainen sen näin päin haluaa menevän. On yleinen "fakta", että miehen pitää olla se dominoiva. Sitten jos mies haluaa tulla köytetyksi kettingillä kattoon ja nuolla takalistoa, niin sitä pidetään muka perverssinä ja sairaana.

siis kuka tuo mies on? Joku tuttu? Olen saanut ehdotuksia vaikka liukuportaissa (en toki suostu, koska minulla on oma mies), mutta enpäs nyt ole noin tarkkaan tiennyt kenenkään mieltymyksiä....miten ja missä joku kertoilee noin tarkkaan mistä tykkää tmv...yleensä kai ehdotellaan pelkästään vain "seksiä" sen kummenmin erittelemättä....vai?

[QUOTE="aapee";28864915]Mies mainitsi esimerkkinä, että naisella jalat sidottuna, selkä kaarella ja hän pitää tukasta kiinni. Aika rajulta kuulostaa minusta.[/QUOTE]

Mitä ihmettä...netissäkö ehdotti joku tuntematon siis? Vaikea kuvitella, että joku muuten kertoisi missään muussa tilanteessa tuollaista esimerkkiä...jos et miestä edes tunne, niin hänhän voi olla vaikka murhaaja tmv rikollinen....yhtään tiedä, mitä aikoo...

Pikapano ja sitä se lopulta on. Ei siinä tahdissa ehi etes orkkua saamaan, viis vetoo ja vihellys. Että kuulostipa ''todella'' erilaiselta.

Oon sen verran itsekäs, että otan orkun ensin ja sen jälkeen voi mies tehä mitä lystää.

Yhteistyössä