Millaista toimintaa olet suunnitellut syksyksi taaperolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias

Vieras
Katselin tuossa leikkipuistojen ja työväenopiston sivuja, ei näy vielä syksyn ohjelmia. Mulla 1v 4kk pikkuinen ja olen lapsen kanssa kotona. talvella alotettua muskaria aiotaan jatkaa. Ja leikkipuistoissa ruveta pyörimään, aikaisemmin ei niitten ohjelmat vaan ole passanneet meidän päivärytmiin. Jotain lapsi-äiti liikuntaa olisi kiva harrastaa, mistäköhän sellaista löytys Helsingissä tai Vantaalla?

Meillä ei leikkipuistoissa tunnu olevan edes muita leikkijöitä kun oon yrittänyt saada tytölle seuraa välillä =)

Meillä nyt 1 v 2 kk ja mennään muskariin ja perhekahvilassa käydään kanssa. Siinä meille tarpeeksi ohjelmaa, sitten on pari kaveria joita nähdään pihalla joskus.

Leikkipuistoiluiden lisäksi suunnitelmissa on perhekahvilat, jotta tulisi nähtyä muita lapsia. Lapsi tulee syksyllä 2,5 vuotta ja vähän luulen, ettei muille harrastuksille ole vielä tarvetta. Virikkeitä löytyy kotoakin runsaasti.

Muskariin, bailatinoon ja ehkä jumppaan yritän meijät mahuttaa. Muskariin on jo ilmottauduttu, mutta vastaus tulee vasta elokuussa, bailatinon ja jumpan ilmoittautumiset ei ole vielä alkanut. Lisäkis käydään varmaan perhepuistossa ja leikkareilla aina kun ehditään. Ja ehkä pitäisi tutustua noihin perhekahviloihinkin tai johonkin vastaavaan toimintaan.

Uintia jatketaan kerran viikossa ja muuten ihan vaan ulkoillaan omalla pihalla, läheisessä leikkipuistossa tai touhutaan normaaleja arkiaskareita kotona. Siinä ihan riittävästi virikettä syksyllä 2v. täyttävälle.

Me käydään perhekerhossa kerran viikossa. Tyttö 1v6kk. Ja uimassa on käyty tähän asti paljon ja varmasti jatketaan talvellakin. Siellä ehkä kerran viikossa iltasin.

Mä oon sittän ketjun huono äiti,kun ma klo 8 kiikutan ton elokuun lopussa 2v täyttävän tarhaan :) En mielelläni,mutta minun oli pakko vuoden vaihteessa palata työelämään.
Nytkun ollut 7vkoa kotona,olen sitä miltä,että en jaksaisi enään olla kotiäitinä. Silloin,ennen töihin paluuta nautin kyllä täysillä...Mutta nytten kun toi tyttö osaa kaivata jo tarhaan varsinkin kavereita.
Eilen juuri kysyin,että miellä milellä lähtee takaisin tarhaa,sanoi et kivaa,et ***** leikkii ja mammii ja sit äiti hakee kotiin. Teen lyhennettyä viikkoa eli tytöntarhapäivä 8-15.30

Meillä taitaa olla ihan riittävästi ohjelmaa tuolle juuri vuoden täyttäneelle, kun kuljetetaan isoja veljiä eskariin ja kerhoon, puistoillaan siinä välissä ja jossain perhekerhossa varmaan ruvetaan käymään yhtenä päivänä, lähinnä itseni takia, jotta saisi vähän aikuistakin seuraa.

Yhteistyössä