Millanen asu kiihottaa?

  • Viestiketjun aloittaja Noora
  • Ensimmäinen viesti
Noora
Kiihottavista asuista ois kyse. Millanen asukokonaisuus kiihottaa naisen päällä eniten? Siis rakastelun aikana tai ainakin esileikin aikana. Rakastan kiusata miestäni seksikkäällä pukeutumisella ja näyttää kiihottuvan siitä itsekin. Onko muita kaltaisiani? Mikä asu on saanu miehesi kuumimmaksi? Meillä parhaiten toimii perus string-pitkät sukat-minihame yhdistelmä mutta myös ehkä erikoisempi kiltin tytön-look saparoineen ja polvisukkineen. Myös ""lutka""-look kiihottaa toisinaan. Korkeat korot, vahvat meikit.. Kertokaas omianne.
 
johan
Muodokas, hyväryhtinen ja urheilullinen nainen näyttää hyvältä vaikka olisi pukeutunut säkkiin :)

Toki, jos muotoja on suotu oikeisiin paikkoihin, niin kyllähän niitä muotoja sopii korostaa. Esim kireä pusero hyvärintaiselle naiselle.
 
Liinu
Tykkään itse käyttää farkkuja, jotka on melko kireät ja korostavat lantiota/persettä, ja sitten siihen joku toppi. Vyötäröllä on kyllä vähän makkaroita, eli liian lyhyt toppi ei käy;)
 
Noora
Hmm aika mielenkiintoista. Yllätyin hieman muutamista jos olitte tosissanne(lippalakki,kontiot). Myös sukkahousuja en itse pidä yhtään eroottisena vaatteena. Eikö kukaan, nainenkaan syty teinityttö-lookista? Uskosin sen ainaki miehiä kiihottavan.Siis esim jotain ruutuhametta,polvisukkaa,saparoita ja villiä meikkiä. Entäs kengät. Millaset tuntuu jalassa seksikkäimmiltä tai miesten mielestä näyttää? Ite pidän korkeistakin koroista ja muutenkin näyttävistä kengistä joissa paljon yksityiskohtia. Millasia pidätte vaikka ihan vaan ""kotiaskareissa"" :)
 
yolanda
Pue yllesi sopivan lyhyt hame, pujota jalkaasi saumattomat sukkahousut(löytyy useampaa merkkiä)katso etteivät ole liian tiukat. Pikkuhousut pitää jättää pois. Pyydä kaveriasi nuolemaan pillusi märäksi sukkiksiesi läpi, loppu onkin mielikuvituksen ja kiiman tulosta. Takaan että ette pety.
Teen näin toisinaan omalle kaverilleni ja täytyy myöntää että kiimalta ei aina ehdi ottaa edes sukkiksia pois välistä.

 
Henrik
Muih!

Mun makuuni: Kireä ja mahdollisimman läpinäkyvä paita. Napa piää näkyy kuten alavatsakin.
Tiukat farkut ja yläosast lyhyet.
Hihaton paita, toppi.
Rintsikan olkaimet läpinäkyvät ja paljon näkyvis.
Siistit lävärit ja hillityt tatskat saa stondaamaan.

Klitoriskoruist en niin perusta koska ne häirittee suusexii.

Alusasuin ohuet ja tosi pienet stringit sekä nauharintsikat, mieluites numeroo pienet, siis sexyn kireet.

Varsinaises rakastelutilantees mua kiihottaa ainoastaan alastomuus.

Nää on mun mielipitei ja tekijöit jotka kiihottaa mua.

Kirjotelkaa lisää

Henkka
 
Ciccia
Kylla meilla toimii ihan lyhyt minihame, jonka alla pienet vaaleat stringit (sellaiset epakaytannolliset jotka uppoavat huulten valiin, eli vaan seksileikkeihin sopivat;) korkeat korot +erityisen laitettu olemus. Sen verran rohkea, etta ulos en siina asussa kylla menisi! hanta kiihottaa se viela enemman kun ulkona ollessamme olen itseasiassa aika konservatiivinen, mutta kotona hanen oma tuhma naisensa.

Kerran minulla oli kuitenkin sellainen kesamekko, joka oli suht myotaileva, mutta ei erityisen kirea tai edes lyhyt. Mutta, kangas oli silkkista ja peppuni varahtely liikkuessa liikutti ohutta kangasta. Tama sai hanet aivan hulluksi!! Pidin itse hametta kauniina ja kylla sensuellina, mutta hanesta seoli jotakin aivan kasittamattoman seksikasta (enemman kuin minari-korkkari-lutkahko-tyyli).

Jos kappailen kotona valkoinen pieni pyyhe paallani suihkun jalkeen, niin saan ahnet myos varmasti kimppuuni.

Eli sellainen tietty naisellinen, puhdas, mutta luonnollisesti viekoitteleva asuste kuitenkin vie voiton hanen himojensa suhteen. Voit siis vietella miehesi joskus hienovaraisesti, ikaankuin yrittamatta, toimii;)
 
Markus
Hei Noora,

Niin hassua kuin se onkin, itse tykkään eniten siitä, kun neito on pujahtanut jakkupukuun. Ja laittanut alle tuhmat tamineet. Sihteeri- ja lentoemoleikit sunnuntaiaamuisin - hmmm.. On hupia pidellä viralliseksi tälläytynyttä neitoa poninhännästä, ohjata hänet polvilleen, ja työntyä hänen punattujen huuliensa väliin.. :)

 
Lasse
Hyvältä kuulostaa noi kaikki. Tuhma meikki kruunaa tuhman pukeutumisen jossa eniten kiihottaa rohkeat kengät. Millaisia noora käytät? Entäs muut ihanat seksiasuista pitävät naiset? Kunnon korot,mielellään nahkaa ja eritoten saappaat saa kyllä tän miehen kalun kiiltämään!
 

Yhteistyössä