Millanen asu kiihottaa?

  • Viestiketjun aloittaja Noora
  • Ensimmäinen viesti
Mies32
Minun vastaus tähän kysymykseen on varmaan vähän harvinaisempi. Minua kiihottaa ns.kirjastotätimäisesti pukeutunut nainen. Hame tai suorat housut yhdistettynä paitapuseroon ja neuletakkiin saavat minut kuumaksi. Vielä jos hiukset on letillä ja naisella silmälasit, niin vaikutelma on täydellinen.
 
Palomies,46
Joo, jälleen yksi ääni supertiukoille nahkahousuille! Myös supertiukat lantiofarkut ovat nuorella (miksei vanhemmallakin), hyvävartalosella naisella kiihottavaa katsottavaa. Jalassa remmikorkkarit tai pitkävartiset nahkasaappaat, ja ylävartalon verhoaa tiukka satiinitoppi.
Ei helvetti... tätä kirjoittaessa tuli niin kova seisokki, että nyt on lastentunti päättynyt ja Markus-setä lähtee runkulle!
 
Sakke^
Alkuperäinen kirjoittaja Mies32:
Minun vastaus tähän kysymykseen on varmaan vähän harvinaisempi. Minua kiihottaa ns.kirjastotätimäisesti pukeutunut nainen. Hame tai suorat housut yhdistettynä paitapuseroon ja neuletakkiin saavat minut kuumaksi. Vielä jos hiukset on letillä ja naisella silmälasit, niin vaikutelma on täydellinen.
Luulin olevani ainoa kummajainen.
kuvailemasi kyllä sekä kypsemmillä ladyillä hyvin usein päällä oleva tyköistuva jakkupuku.
 
Maunu
Kyllä tuollainen hame/minihame+ sukkahousut+tiukkapusero on aika kuuma. Kiimasta kastuneet stringit kyllä jo polttaa. Siihen jos vielä lisää geisha pallot, niin ei voi irti pysyä.

 
Apumies
Oltiin vaimon kanssa tyhjentämässä kirpputoria joka lopetti,vaimo teki sieltä löytöja kuten siljan laivapuvun naisen,puki kotona päälleen korkokengät läpinäkyvän paidan asu oli hieman pieni vaimon muodot tuli hyvin esille ylitsepusuavasti.Varmasti olis miesten tehnyt mieli minun ainakin.
 
sytyttävät
Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
Kiihottavista asuista ois kyse. Millanen asukokonaisuus kiihottaa naisen päällä eniten? Siis rakastelun aikana tai ainakin esileikin aikana. Rakastan kiusata miestäni seksikkäällä pukeutumisella ja näyttää kiihottuvan siitä itsekin. Onko muita kaltaisiani? Mikä asu on saanu miehesi kuumimmaksi? Meillä parhaiten toimii perus string-pitkät sukat-minihame yhdistelmä mutta myös ehkä erikoisempi kiltin tytön-look saparoineen ja polvisukkineen. Myös ""lutka""-look kiihottaa toisinaan. Korkeat korot, vahvat meikit.. Kertokaas omianne.

Kumpparit naisilla, mieluusti Kontion kumpparit. Se sytyttää.
 
Pepitta
Alkuperäinen kirjoittaja SINKKU MIES 34v:
HUH HUH.... Misäs sitä pepittaa näkis nuis vetimis? Haluttas kyllä nähä nuin sähäkkä pimu
Mua näkee töissäni, kaupungilla, baareissa, keikoilla jne... Missäs nyt ihmiset yleensä liikkuvat...

 
h6k9ln3
Alkuperäinen kirjoittaja Pepitta:
Alkuperäinen kirjoittaja SINKKU MIES 34v:
HUH HUH.... Misäs sitä pepittaa näkis nuis vetimis? Haluttas kyllä nähä nuin sähäkkä pimu
Mua näkee töissäni, kaupungilla, baareissa, keikoilla jne... Missäs nyt ihmiset yleensä liikkuvat...
Nikki on milloin Pepitta milloin Ghana, mutta sama muija.

 
kumpparit
Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
Kiihottavista asuista ois kyse. Millanen asukokonaisuus kiihottaa naisen päällä eniten? Siis rakastelun aikana tai ainakin esileikin aikana. Rakastan kiusata miestäni seksikkäällä pukeutumisella ja näyttää kiihottuvan siitä itsekin. Onko muita kaltaisiani? Mikä asu on saanu miehesi kuumimmaksi? Meillä parhaiten toimii perus string-pitkät sukat-minihame yhdistelmä mutta myös ehkä erikoisempi kiltin tytön-look saparoineen ja polvisukkineen. Myös ""lutka""-look kiihottaa toisinaan. Korkeat korot, vahvat meikit.. Kertokaas omianne.
Enpä ole vielä tähän ikään (+50 vuotta) rakastellut kenenkään kanssa, mutta naisten käyttämistä kumppareista pidän ja niiden pohjilla runkkailen. Kumpparit eivät mökötä. Siispä kaikille naisille kumpparit pakollisiksi joka säähän.
 
Pepitta
Alkuperäinen kirjoittaja h6k9ln3:
Alkuperäinen kirjoittaja Pepitta:
Alkuperäinen kirjoittaja SINKKU MIES 34v:
HUH HUH.... Misäs sitä pepittaa näkis nuis vetimis? Haluttas kyllä nähä nuin sähäkkä pimu
Mua näkee töissäni, kaupungilla, baareissa, keikoilla jne... Missäs nyt ihmiset yleensä liikkuvat...
Nikki on milloin Pepitta milloin Ghana, mutta sama muija.
Luulet vaan... Missä todeisteesi? Itselläsi onkin tosi uskottava nikki...:)

 

Yhteistyössä