Millanen on limatulppa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin

Vieras
Mietin tässä, kun mulla on useamman päivän tullu sellasta veristä limaa, eli limaa, jossa veriviiruja. No tänään sitte menin aamulla vessaan, ja kun pyyhkäsin, niin jäi paperiin sellanen hirveä veriklöntti, noin kolmasosa nyrkistä oli sen koko suunnilleen. Ja siis ihan verinen oli se möykky. Vähän valkosta limaa siinä ympärillä, ja sen jälkeen sit pyyhittäessä edelleen tuli sitä veriviiruista limaa... Onko se limatulppa siis tuollanen limanen verimöykky, vaiko verinen limamöykky? =)
Vähä vaan huolestuttaa tässä, että jos se ei ollukkaan limatulppaa, niin mitä sitten!? :o

Mulla ekan kohdalla tuli sellainen pieni lima klöntti jossa oli pieni punainen piste. vähän samanlainen kuin joskus kanamunissa on näkyny.. Tokasta en huomannu mitään. Ja nyt kolmatta odotan ja seurailen josko irtoaisi..

Minä jouduin sairalaan synnytyksen käynnistykseen ja lääkärit siellä alapäätä ronkkivat niin jossain vaiheessa kävin vessassa ja säikähdin kamalasti kun luulin että lapsen napanuora on luiskahtanut esiin mutta olikin sitten sitä limatulppaa...eli mulla oli semmoinen limainen pötkylä ja sitä tuli pariin otteeseen kun kävin veskissä...

Yhteistyössä